וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה מחכה לשינוי: "נראים רע כבר ארבעה משחקים"

הנס מול סלובקיה לא סיפק את גארי נוויל: "היינו ברי מזל, צריך להודות לאל. חייבים שינוי דרמטי". אלרדייס: "אי אפשר לסמוך על ההגנה"

תקציר שמינית גמר יורו 2024: אנגליה - סלובקיה 1:2 (לאחר הארכה)/ספורט1

יותר דרמטי מזה - אין. נבחרת אנגליה לא הופיעה אמש (ראשון) לשמינית גמר היורו שלה מול סלובקיה. במשך 94 דקות היא לא בעטה אפילו פעם אחת למסגרת - עד שהגיע ג'וד בלינגהאם. מספרת בלתי נשכחת בצירוף שער של הארי קיין בפתיחת ההארכה קבעו 1:2 ושלחו את נבחרת שלושת האריות לרבע הגמר, שם מחכה לה שוויץ.

על אף הניצחון המתוק, הפרשנים האנגלים תמימי דעים: היכולת הזו לא תספיק לזכייה, מן הסתם - וספק אם תספיק מול השוויצרים ביום שבת. "הקלה - זו מילת היום", אמר שחקן העבר גארי נוויל. "היינו מאוד ברי מזל וצריך להודות לאל. שיחקנו רע מאוד, ואנחנו משחקים רע מאוד כבר ארבעה משחקים. אפילו בהארכה לא שיחקנו טוב במיוחד. סלובקיה היתה מאוד חסרת מזל בסיום".

כמו כל האומה האנגלית, גם נוויל מחכה לשינויים שלא מגיעים מצד גארת' סאות'גייט. שחקן הנבחרת לשעבר רוצה לראות את קול פאלמר וטרנט אלכסנדר ארנולד עולים ב-11 ביום שבת: "חייבים שינוי דרמטי, ועכשיו. שיחקתי עם גארת' בעבר, אני מכיר אותו, הוא בחור נהדר ויש לו יושרה, אבל הוא בטח מבין שהוא היה קרוב מאוד לקצה".

גארת' סאות'גייט מאמן נבחרת אנגליה. רויטרס
יקשיב לקולות? סאות'גייט/רויטרס

הכל על הניצחון של אנגליה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מאמן נבחרת אנגליה לשעבר סם אלרדייס הוסיף וניתח: "גארת' איחר עם החילופים, אבל הם הצילו אותו. אייבן טוני הציל אותו והיה הגיבור - בלעדיו, לא היינו כובשים פעמיים ובכך גארת' יצא מהכלא. היכולת טעונה שיפור אם רוצים להתקדם בטורניר, אי אפשר לסמוך על הגנה שסופגת בבעיטה היחידה למסגרת. אולי שווה לפתוח עם שלושה בלמים ולצרף חלוץ לצד הארי קיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully