וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנגליה היתה גמורה, קבורה, מתה - עד הקסם של ג'וד"

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 23:05

הפרשנים בממלכה טענו שלסאות'גייט לא הגיע לנצח. קין: "הניצחון לא פתר שום דבר". נוויל: "לא ריאלי לשחק כך ולזכות ביורו"

תקציר שמינית גמר יורו 2024: אנגליה - סלובקיה 1:2 (לאחר הארכה)/ספורט1

נבחרת אנגליה הגדולה היתה הכי קרובה שיש להדחה הערב (ראשון), כשמצאה עצמה בפיגור 1:0 מול סלובקיה ולא בעטה אפילו פעם אחת למסגרת - עד שהגיע ג'וד בלינגהאם, ועם מספרת בלתי נשכחת כפה הארכה בשמינית גמר היורו. שם דאג הארי קיין להשלים מהפך, והחבורה של גארת' סאות'גייט שרדה והעפילה לרבע הגמר מול שוויץ עם 1:2 סופר-דרמטי.

"האצטדיון בטירוף", כתב העיתונאי של "סקיי" רוב דורסט עם פתיחת ההארכה. "אף אוהד לא מסוגל להאמין למה שראה כאן. הרגע של בלינגהאם היה מחשמל, ברמות של השער של מייקל אואן מול ארגנטינה. זה יהיה סיפור אגדה בכדורגל האנגלי. כדורגל הוא פשוט משחק מגוחך". בסיום הוסיף: "האם היה משחק דרמטי יותר של נבחרת אנגליה לאחרונה? הנבחרת היתה גמורה, קבורה, מתה - עד הקסם של בלינגהאם".

עמיתו רון ווקר הוסיף וכתב: "זה היה בזכות האיכויות של השחקנים, לא בזכות טקטיקה. השחקנים חוגגים על כר הדשא, אבל זה מרגיש יותר כמו אנחת רווחה. לאנגליה לא הגיע לנצח - אבל היא עשתה זאת".

שחקני נבחרת אנגליה חוגגים. רויטרס
איזה ניצחון, איזו דרמה/רויטרס

גם הניצחון הדרמטי לא מחק את 94 הדקות הראשונות של המשחק ואת היכולת העגומה. "אנגליה לא הופיעה, היא היתה חלשה מאוד", ניתח שחקן הנבחרת לשעבר לי דיקסון. "לא מגיע לה להוביל, אבל למי אכפת? היא עדיין בחיים". מת'יו אפסון הוסיף: "מדהים איך דברים יכולים להשתנות כך תוך רגע, זה משוגע".

רוי קין התעקש: "הניצחון הזה לא פתר שום דבר, אבל צריך להחמיא כי אנגליה בסופו של דבר מצאה דרך לנצח. השחקנים הגדולים מצאו את הרגעים שלהם. שאלוהים יעזור לנו אם בלינגהאם יתחיל לשחק טוב". גארי נוויל הוסיף: "לא ריאלי לצפות שנמשיך לשחק ככה ונזכה ביורו. כל המדינה מתחננת לשינויים מדי משחק, ואני חושב שהדיבורים הללו יימשכו שוב - פאלמר ואלכסנדר ארנולד חייבים לפתוח".

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה
גארת' סאות'גייט מאמן נבחרת אנגליה. רויטרס
לא חף מביקורות. סאות'גייט/רויטרס

הכל על הניצחון של אנגליה

בהמשך שמינית הגמר

צרפת - בלגיה (שני, 19:00, ספורט1)
פורטוגל - סלובניה (שני, 22:00, ספורט1)
רומניה - הולנד (שלישי, 19:00, ספורט1)
אוסטריה - טורקיה (שלישי, 22:00, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully