וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיין הילל: "איזה שחקן בלינגהאם, השאיר אותנו בחיים"

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 23:04

הכוכב שהציל את אנגליה מהדחה עם "אחד השערים הגדולים בתולדות הנבחרת" הודה: "יש פה לחץ גדול". סאות'גייט: "שקלתי להחליפו"

תקציר שמינית גמר יורו 2024: אנגליה - סלובקיה 1:2 (לאחר הארכה)/ספורט1

וואו, איזו דרמה. במשך 94 דקות נבחרת אנגליה לא איימה ולו פעם אחת על המסגרת של סלובקיה, והיתה בדרך הבטוחה לסיים את דרכה ביורו 2024 כבר בשמינית הגמר - אלא שאז נכנס לעניינים הווינר הגדול ג'וד בלינגהאם, וכפה הארכה עם מספרת בלתי נשכחת. מיד לאחר מכן הצטרף אליו הארי קיין, קבע 1:2 ושלח את נבחרת שלושת האריות לרבע הגמר, שם תפגוש ביום שבת את שוויץ.

"היו הרבה דיבורים על ג'וד, אבל הוא תמיד מופיע עבורנו", פרגן קיין לחברו. "הוא עשה מה שהוא עושה. איזה שער מדהים, אחד הגדולים בתולדות נבחרת אנגליה. איזה שחקן. הוא עובד כל כך קשה עבור הנבחרת, ברגעים הגדולים הוא תמיד מופיע. הוא שמר אותנו בחיים".

על המשחק עצמו אמר: "זה היה מאוד קשה, אבל לא הורדנו את הראש. עבדנו קשה, היתה תשוקה גדולה של כל השחקנים. היתה תמיכה מדהימה מהקהל. איזה ניצחון. המחליפים שנכנסו עשו עבודה נהדרת. אם מחכה לנו עוד משחק כזה ברבע הגמר, בסדר גמור, אנחנו יודעים מה צריך לעשות. היינו יכולים להיות טובים יותר, אבל הדבר הכי חשוב הוא התוצאה".

שחקני נבחרת אנגליה ג'וד בלינגהאם, הארי קיין. רויטרס
גיבורי המהפך. קיין ובלינגהאם/רויטרס
sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בלינגהאם עצמו, שנבחר לאיש המשחק, הוסיף ואמר: "היינו 30 שניות מללכת הביתה, היתה תחושה כאילו אנחנו נאכזב מדינה שלמה. לבסוף זו תחושה נהדרת. כיף לשחק עבור הנבחרת, אבל יש גם לחץ גדול. זה אחד השערים הגדולים שכבשתי, הוא כל כך חשוב, אני יודע שאני יכול לספק את הסחורה ברגעים הגדולים. עשיתי את זה במדריד וגם בנבחרת בעבר. השינוי במצב הרוח עצום, זה יכול לעשות הרבה עבורנו לקראת העתיד. זה רגע ענק, אבל זה טורניר ארוך. עוד שבועיים נבין כמה גדול היה הרגע הזה".

על המשחק עצמו אמר: "זה ניצחון טוב שמעלה אותנו לשלב הבא. אני שמח מאוד. היה שבוע קשה, לא היה לנו פשוט להשאיר את האנרגיה הרעה מחוץ למחנה. היום הראינו את האופי שהיה חסר. שלטנו במשחק לגמרי, היתה חסרה לנו רגל מסיימת עד השער. ניצחנו את המשחק ביחד - לא רק אני והארי".

גארת' סאות'גייט, שספג ביקורות רבות לפני המשחק וגם במהלכו, סיכם: "אני כל כך גאה בשחקנים ובאופי שהם גילו, כולם נתנו הכל. בלינגהאם פנטסטי, שקלנו להחליף אותו לפני כן אבל ידענו שהוא מסוגל לרגעים הללו. הארי קיין סקורר ענק והוא גם מנהיג שמייצב את הספינה".

בהמשך שמינית הגמר

צרפת - בלגיה (שני, 19:00, ספורט1)
פורטוגל - סלובניה (שני, 22:00, ספורט1)
רומניה - הולנד (שלישי, 19:00, ספורט1)
אוסטריה - טורקיה (שלישי, 22:00, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully