וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק מתרחק? ברוסאריו לא מתחייבים לביטחון די מריה

מושל סנטה פה התייחס לאיומים על הכדורגלן ששוקל חזרה לרוסאריו סנטרל: "אם יסכים לאבד חירויות מסוימות, נהיה מוכנים לכך"

קופה אמריקה: ארגנטינה - קנדה 0:2/ספורט1

האיומים, אירועי הירי ומסרי ההפחדה שכוונו אל אנחל די מריה ומשפחתו מרחיקים את האליל הארגנטינאי מחזרה למועדון נעוריו, רוסאריו סנטרל. אתמול (שבת) התבטא בנושא מקסימיליאנו פוז'ארו, המושל של פרובינציית סנטה פה שבה נמצאת העיר רוסאריו, ודבריו ממש לא אמורים לעודד את הכדורגלן לעשות קאמבק.

"כל מי שאיים על די מריה נעצר מיידית. תנאי ההגנה עליו שונים לחלוטין. אם הוא יסכים לקבל את דרכי הממשל לשמירה על הביטחון, משמע אובדן של חירויות מסוימות, אנחנו נהיה מוכנים לכך מיידית", הצהיר פוז'ארו. בנוסף, הוא הבהיר כי לא יצר קשר עם השחקן ומשפחתו כדי להתחייב לביטחונם.

כזכור, בחודש מרץ האחרון נרקו-טרוריסטים ירו על בית ששייך לדי מריה בעיר רוסאריו והשאירו פתק לפיו "אחד מבני המשפחה יירצח" אם הכוכב ישוב לשחק בסנטרל. עוד אירוע התרחש בשלהי החודש שעבר, כשבוצע ירי על תחנת דלק והושאר מסר נוסף לשחקן נבחרת ארגנטינה: "מחכים לך".

אנחל די מריה, נבחרת ארגנטינה. Omar Vega, GettyImages
נראה שהתנאים לא יאפשרו קאמבק. די מריה/GettyImages, Omar Vega

לאחרונה דווח כי שחקן הכנף המצליח נוטה לחתום ברוסאריו סנטרל אחרי הקופה אמריקה, לשחק שם חצי עונה ואז לחבור לחברו הטוב, ליאו מסי, בשורות אינטר מיאמי מה-MLS, זאת כשמשפחתו תעבור היישר למיאמי כבר בקיץ הזה, על מנת שלא להיחשף לאיומים הביטחוניים במולדתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully