וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחכים לך, די מריה": שוב איימו על השחקן ברוסאריו

אחרי הדיווחים החדשים על קאמבק לסנטרל, בעיר הולדתו של הכוכב הארגנטינאי ירו על תחנת דלק והשאירו מסרים גם במועדון נעוריו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.5/ספורט1

עלייתה מחדש של האפשרות שאנחל די מריה יחזור למועדון נעוריו, רוסאריו סנטרל, הביאה הלילה (בין רביעי לחמישי) לאיומים נוספים מעולם הפשע בעיר הולדתו של כוכב נבחרת ארגנטינה, במטרה להרתיע אותו מלבצע את הקאמבק. שני עבריינים מכוסי פנים ורכובים על אופנוע ירו על תחנת דלק והשאירו פתק: "אנחנו מחכים לך, די מריה. אנשי רוסאריו".

האירוע התרחש שעות לאחר שהושחת ציור קיר של הכדורגלן במועדון אל טוריטו, בו די מריה שיחק כילד ברוסאריו. "אתה עדיין מתכוון לחזור?!", נכתב.

האיומים הגיעו בעקבות הדיווחים על כך שדי מריה מתכנן לחתום ברוסאריו סנטרל לחצי שנה, אחרי טורניר הקופה אמריקה שייפתח בעוד כשלושה שבועות. שחקן הכנף ששיחק בבנפיקה בעונה החולפת, אמור להתגורר בבואנוס איירס הרחוקה 300 קילומטרים מעיר הולדתו, בעוד שאשתו ובנותיו יתמקמו כבר מעכשיו במיאמי, לשם די מריה מתעתד לעבור בינואר 2025 כדי לסיים את הקריירה לצד חברו הטוב ליאו מסי.

כזכור, בסוף חודש מרץ איימו בפעם הראשונה על משפחתו של די מריה ברוסאריו, כאשר נציגים מארגון נרקו-טרוריסטי ירו בסמוך לבית בבעלותו של השחקן והשאירו הודעה לאביו: "תגיד לבנך אנחל שלא יחזור לכאן, אחרת נחסל אחד מבני המשפחה". לפי כלי התקשורת בארגנטינה, אותו אירוע הוביל את די מריה לוותר על החלום שלו ללבוש שוב את החולצה שעמה התחיל את הקריירה, אלא שכעת נטען שוב כי הוא עשוי לחזור בכל זאת. למרבה הצער, הפושעים המקומיים לא איחרו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully