וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל האיומים על משפחתו: אנחל די מריה קיבל החלטה לעונה הבאה

הכוכב הארגנטינאי כבר רשם את בנותיו בבית הספר ברוסאריו, אך השהה את תכניות החזרה לסנטרל אחרי שעבריינים איימו על משפחתו ברצח

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.3/ספורט1

האיומים מסוחרי הסמים והנרקו-טרוריסטים על חיי בני משפחתו של אנחל די מריה גרמו לכוכב הארגנטינאי להשהות את תכניות החזרה שלו למועדון נעוריו רוסאריו סנטרל, כך דווח לפנות בוקר (ראשון) במולדתו של כדורגלן בנפיקה. על פי הפרסום, די מריה כבר רשם את בנותיו לבית ספר פרטי ברוסאריו כדי שהן יתחילו את הלימודים החל מחודש יולי הקרוב, אבל האירוע המפחיד שחוותה משפחתו גרם לדי מריה לשקול מחדש את עתידו, אפילו שנעצרו חשודים במעורבות בתקרית.

כזכור, עבריינים בעיר הולדתו של השחקן ירו לעבר בית המשפחה והשאירו מסר לפיו: "אם אנחל יחזור לרוסאריו, נרצח אחד מבני המשפחה". די מריה, שגדל בסנטרל והחל במדיה את קריירת הבוגרים, הצהיר במפורש לא אחת כי הוא מפנטז על עונת פרישה במועדון שהוא עבורו בית. בארגנטינה, אגב, נכתב כי רוסאריו סנטרל ממשיכה להאמין שדי מריה יחזור ושומרת לו את החולצה מספר 11 כדי שילבש אותה בגביע ליברטדורס היוקרתי, אליו העפילה לראשונה זה חמש שנים הודות לזכייה בגביע הליגה המקומי.

אנחל די מריה, שחקן נבחרת ארגנטינה. GettyImages
עצר את תכניות הקאמבק. די מריה/GettyImages

מי שנולד באותה עיר הוא כמובן ליאו מסי, שאף פעם לא אמר במפורש כי תכנן לחזור לניואלס אולד בויס בה שיחק כילד והיא יריבתה העירונית של רוסאריו סנטרל, אולם לפי הדיווחים שקל את האופציה לפני שהחליט על מעבר לאינטר מיאמי בשנה שעברה, אולי בעקבות העבודה שהנרקוס המקומיים איימו על העסק של בן דודה של אנטונלה, רעייתו של מסי, באופן דומה לתקרית עם משפחת די מריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully