וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נרצח את אחד מבני המשפחה": איומים על חיי כוכב נבחרת ארגנטינה

אנחל די מריה הצהיר שירצה לסיים את הקריירה במועדון נעוריו, רוסאריו סנטרל. עבריינים מסוכנים השאירו מסר מאיים מחוץ לבית המשפחה: "אף אחד לא יוכל להבטיח את ביטחונכם"

חלוץ ריאל מדריד ונבחרת ברזיל, ויניסיוס ג'וניור, פורץ בבכי כאשר נשאל על הגזענות שהוא חווה/רויטרס

רוסאריו מוכרת עבור חובבי הכדורגל כעיר הולדתם של כוכבים ובראשם ליאונל מסי וחברו לנבחרת אנחל די מריה, אבל בארגנטינה בשנים האחרונות היא הולכת וממתגת את עצמה כאחת הערים המסוכנות בעקבות פשע, סוחרי סמים ונרקו-טרוריסטים שמשתלטים עליה. הלילה (בין שני לשלישי) נחשפנו לסיפור מזעזע נוסף, כאשר די מריה ומשפחתו קיבלו איומים על חייהם בניסיון למנוע את חזרתו לקבוצת רוסאריו סנטרל.

די מריה בן ה-36 עדיין מככב על מגרשי הכדורגל, כיום עושה זאת בבנפיקה הפורטוגלית, אבל לאחרונה הצהיר שירצה לסיים את הקריירה ברוסאריו סנטרל שבמדיה ערך את הופעת הבכורה בבוגרים ב-2005. לאור העובדה שחוזהו מסתיים בתום העונה, זה בהחלט עשוי לקרות בקיץ - ואת חזרתו לארגנטינה בפגרת הנבחרות ניצלו אותם גורמי פשע כדי לאיים עליו ועל משפחתו שלא יעשו זאת.

אנחל די מריה, שחקן נבחרת ארגנטינה. GettyImages
יאלץ לוותר על פרישה במועדון נעוריו? אנחל די מריה/GettyImages

הקשר נמצא עם נבחרת ארגנטינה בימים אלו, אבל העבריינים ניצלו זאת כדי להעביר מסר מאיים ומחריד להוריו ולאחיותיו. "תגידו לאנחל שלא יחזור לרוסאריו, אם כן אנחנו נרצח את אחד מבני המשפחה", נכתב בהודעה שהושארה למשפחת די מריה מחוץ לבית, לצד אזהרה נוספת שאפילו מושל המחוז מקסימיליאנו פולארו לא יוכל להבטיח את ביטחון המשפחה אם זו תחזור לעיר, כך על פי הדיווח של "Infobae" שמתבסס על עדות משוטרים.

אם לא די בכך, גבריאל לופס, ראש אגף האבטחה של העיר, הצהיר שנשמעו "ארבעה פיצוצים" לפני שהגיע רכב מסוג רנו מגאן תועד משליך חבילה מהחלון. המשטרה המקומית פתחה בחקירה ועל פי הפרסומים המידע השפיע גם על שחקני נבחרת ארגנטינה, שכאמור נמצאים כעת יחד לקראת המשחק הלילה נגד קוסטה ריקה (רביעי, 04:50, ישיר בספורט4).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully