וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית נחשפה: די מריה יסגור מעגל, אח"כ יצטרף למסי

אלוף העולם יעזוב את בנפיקה ויחתום לחצי שנה בלבד במועדון נעוריו רוסאריו סנטרל, בעקבות האיומים על חייו. משפחתו תעבור לארה"ב והוא יצטרף אליה בינואר 2025, אז יעבור לאינטר מיאמי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.5/ספורט1

לא מעט נכתב אודות עתידו של אנחל די מריה בעונה הבאה. אלוף העולם בן ה-36 סיים חוזה בבנפיקה והחליט שלא לסיים את הקריירה במדי הקבוצה האירופית שנתנה לו את הבמה בתחילת הדרך, אלא לפרוש במקום אחר. היעד המובן מאליו היה רוסאריו, עיר הולדתו מתוך כוונה לחתום במועדון נעוריו רוסאריו סנטרל, אבל אז סוחרי הסמים והנרקו-טרוריסטים בעיר איימו על חיי בני משפחתו, לאחר מכן הגיע הירי על ביתם ו"האטריה" החליט להשהות את תוכניות החזרה למועדון נעוריו. כך לפחות היה נראה.

אמש (שני) פורסם בעיתון "א בולה" בפורטוגל, מהגדולים והמוכרים במדינה, כי די מריה החליט סופית לשוב לרוסאריו סנטרל כדי לסגור מעגל, אבל הוא לא יפרוש שם. יתרה מכך, הוא רק יגיע לסיבוב פרידה והכרת תודה לפני שיתאחד עם ליאונל מסי באינטר מיאמי.

ליאו מסי, אנחל די מריה, שחקני נבחרת ארגנטינה עם הגביע העולמי בקטאר. GettyImages
משפחת תגיע בקרוב, אנחל יצטרף בינואר 2025 אליהם ולמסי/GettyImages

לפי החשיפה בפורטוגל שזכתה לפרסומים נרחבים גם בארגנטינה, די מריה יחתום בסנטרל לשישה חודשים בלבד. הוא יחיה בבואנוס איירס שרחוקה מאות קילומטרים מרוסאריו, זאת בעקבות האיומים והסכנה בעיר כמובן, והמשפחה שלו תעבור מליסבון למיאמי בקרוב. הם יתאחדו בינואר 2025, אז אלוף העולם יעזוב את עיר הולדתו ויצטרף למשפחה בארצות הברית, יחתום באינטר מיאמי וישתף פעולה עם חברו הטוב ליאונל מסי.

מצדה של רוסאריו סנטרל, גם אחרי הירי על בית משפחתו בקבוצה סירבו להצהיר שהם מוותרים על הניסיון לצרפו ושומרים לו את החולצה מספר 11, בתקווה שיצטרף ויוכל לסייע בגביע ליברטדורס היוקרתי אליו היא העפילה אחרי חמש שנים הודות לזכייה בגביע המקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully