וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין פרות קדושות, כמעט: השינויים בארגנטינה לקופה אמריקה

מסי יהפוך לשיאן ההופעות במפעל (3:00, ספורט1) ולא רחוק גם ממלכות השערים בכל הזמנים. לשאר אלופי העולם, אין מקום מובטח בהרכב: סקאלוני ידיח לפחות שלושה בכירים מה-11 לבכורה נגד קנדה

מחוץ לקווים, 19.6.24/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

ליאו מסי יהפוך הלילה (בין חמישי לשישי, 3:00, ספורט1) לשיאן ההופעות בתולדות הקופה אמריקה, כשמחזיקת הגביע היבשתי, נבחרת ארגנטינה, תחל במסע ההגנה על התואר במשחק נגד קנדה באטלנטה שבארצות הברית. מסי שיערוך את הופעתו ה-35 בטורניר ישמח גם לסיים אותו כמלך השערים בכל הזמנים, כשערב משחק הבכורה הוא עומד על 13 כיבושים בקופה אמריקה ורחוק ארבעה מהפסגה.

אף שמדובר באלופת עולם מכהנת, המאמן ליונל סקאלוני לא נח על זרי הדפנה בכל הקשור לבחירת ההרכב הראשון, שצפוי לעבור מספר שינויים לא מובנים מאליהם. סקאלוני מראה שבנבחרת שלו אין פרות קדושות מלבד מסי, כשבין היתר צפוי לרדת לספסל ניקולאס אוטאמנדי, הבלם שהצטיין במונדיאל בקטאר ונחשב לאחד המנהיגים הגדולים באלביסלסטה. ליסנדרו מרטינס יתפוס את מקומו במרכז ההגנה, לצד כריסטיאן רומרו.

בקישור ישנה תחרות גדולה, כאשר אחד מהשחקנים שביססו את מקומם בין ה-11 במהלך גביע העולם ועד המשחקים האחרונים, צפוי גם הוא להתחיל את הקופה אמריקה כמחליף. לאנדרו פארדס הרוויח את חולצת ההרכב ומי שישלם את המחיר הוא אנסו פרננדס, מי שנבחר לשחקן הצעיר המצטיין בטורניר בקטאר והפך מאז לאחד הכדורגלנים היקרים בעולם.

לאנדרו פארדס במסיבת עיתונאים של נבחרת ארגנטינה. Omar Vega, GettyImages
הרוויח מקום בקישור, על חשבון שחקן בכיר. לאנדרו פארדס/GettyImages, Omar Vega

בכנף שמאל נאבקים, כרגיל יש לומר, ניקו גונסאלס ואנחל די מריה. האליל שכבש בכל אחד מהגמרים בהם זכתה ארגנטינה בתארים בשנים האחרונות, ואף נראה מצוין במשחקי הידידות של הנבחרת השנה, לא בהכרח יתחיל בהרכב. בחוד התחרות הקבועה בין לאוטרו מרטינס לחוליאן אלברס פתוחה לחלוטין, ולמרות שחלוצה של אינטר כבש צמד במשחק ההכנה האחרון ומגיע אחרי עונה בה סיים כמלך שערי הסרייה א', מסתמן ששחקן מנצ'סטר סיטי הוא זה שיפתח בהרכב.

קנדה ומאמנה ג'סי מארש רוצים בעיקר להוכיח שהם במגמת שיפור ולהציג יכולת טובה, שנתיים לפני שהם מארחים את המונדיאל בצוותא עם ארצות הברית ומקסיקו. עם זאת, האדומים לא כבשו בצמד משחקי ההכנה האחרונים: תבוסה 4:0 בידי הולנד ותיקו 0:0 מול צרפת.

עוד בוואלה

הריקוד האחרון של מסי: כל מה שצריך לדעת על קופה אמריקה 2024

לכתבה המלאה
אימון נבחרת ארגנטינה: ניקו גונסאלס, לאוטרו מרטינס, חוליאן אלברס, אנסו פרננדס. Gustavo Pagano, GettyImages
תחרות פתוחה וגדולה על מקומות בהרכב. שחקני נבחרת ארגנטינה באימון/GettyImages, Gustavo Pagano

כל משחקי קופה אמריקה 2024 יועברו בשידור ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully