וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנה לקופה: מסי כיכב, ארגנטינה הביסה את גואטמלה

עודכן לאחרונה: 15.6.2024 / 4:58

צמד ובישול של הארגנטינאי סידרו לאלופת העולם 1:4 מוחץ במרילנד במשחק האחרון לפני פתיחת הקופה אמריקה. צמד גם ללאוטרו מרטינס

תקציר ניצחונה של נבחרת גרמניה 1:5 על נבחרת סקוטלנד במשחק הפתיחה של יורו 2024/ספורט1

בעוד שישה ימים תחל ארגנטינה במסע ההגנה על תוארה כאלופת דרום אמריקה עם משחק נגד קנדה בקופה אמריקה. הלילה (בין שישי לשבת) אלופת העולם ערכה משחק הכנה אחרון מרשים מאוד כשהביסה 1:4 את גואטמלה. נכון שהיריבה של ארגנטינה היתה חלשה, אבל מסי הפגין במשחק הזה את מיטב הארסנל שלו וסיפק צמד ובישול ללאוטרו מרטינס שסיפק צמד משלו.

המשחק הזה נפתח דווקא עם שער עצמי של ליסנדרו מרטינס כבר אחרי ארבע דקות. אלא שארגנטינה לא נבהלה מהפיגור המוקדם ובדקה ה-12 מסי כבש את אחד השערים הקלים בקריירה שלו עם דחיקה מקרוב אחרי טעות קשה בהגנת היריבה. בדקה ה-39 ארגנטינה קיבלה פנדל, אותו בעט דווקא לאוטרו מרטינס לרשת, כאשר ממש על סף ההפסקה מסי הדביק כדור חופשי אדיר לקורה.

ליאונל מסי ארגנטינה נגד גואטמלה. רויטרס
נראה טוב מאוד לפני הקופה. מסי/רויטרס

בדקה ה-66 מהלך קבוצתי יפה של האלביסלסטה הסתיים בפרגון של מסי ללאוטרו וחלוץ אינטר קבע 1:3. בדקה ה-77 שני כוכבי ארגנטינה חברו לקינוח וסיפקו את השער היפה במשחק. מסי השאיר כדור לאנחל די מריה שהחזיר לו עם עומק גאוני והכוכב האגדי הקפיץ מקרוב כדי לקבוע 1:4. ארגנטינה תפגוש כאמור את קנדה במשחקה הראשון בקופה ולאחר מכן מצפים לה משחקים מול צ'לה ופרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully