וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא מסי: לארגנטינה יש את "הטוב בעולם" בתפקידו

כוכב הניצחון על אקוודור מכונה על שם גיבור על, "משגע" את חבריו לנבחרת וגם ממרה את פיו של סקאלוני. מה הכעיס את מסי?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.6/ספורט1

גם בפעם הקודמת שארגנטינה פגשה את אקוודור, במשחק קצת יותר חשוב לאור העובדה שהוא נערך במסגרת מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה, כריסטיאן רומרו היה השחקן הטוב ביותר על המגרש. הלילה (בין ראשון לשני) הבלם של טוטנהאם שוב הצטיין במדים הלאומיים נגד אותה יריבה, כשאלופת העולם גברה 0:1 על אקוודור במשחק הכנה לקופה אמריקה.

את תקצירי הקופה אמריקה תראו רק כאן: האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

בתקשורת הארגנטינית הכריזו על "שובו של הי-מן", באזכור לכינוי של גיבור העל שהוענק לרומרו על ידי מאמן הנבחרת, ליונל סקאלוני, לאחר המשחק מול אקוודור בספטמבר האחרון. אלא שבמקרה הזה, "קוטי" סיפק את המהלך של המשחק, בה"א הידיעה, דווקא בהתקפה - עם בישול מופתי לאנחל די מריה. רומרו עשה תנועה קדימה כמו שחקן התקפה אמיתי, ואחרי שהשתלט, הוא ביטל שני שומרים בהטעיה על המקום לפני שהשאיר את די מריה לבד לגלגל פנימה.

בפוסט שהעלה הבלם לאינסטגרם אחרי המשחק, כל חבריו לנבחרת הגיבו במחמאות: "אתה משגע אותי", כתב שותפו למרכז ההגנה, ליסנדרו מרטינס, שפתח לצד רומרו לראשונה במדי ארגנטינה. "איך אתה משחק", "שומר ומבשל", פרגנו לו אחרים. סקאלוני, בחיוך, דיבר על "חוסר המשמעת" של רומרו במהלך שהסתיים בשער: "לפעמים אנחנו אומרים ל'קוטי' שלא יעלה, אבל הוא עולה בכל זאת".

שחקן נבחרת ארגנטינה אנחל די מריה חוגג עם כריסטיאן רומרו. KAMIL KRZACZYNSKI/AFP, GettyImages
"לא חשבתי שהוא ימסור". הכובש די מריה מודה למבשל רומרו/GettyImages, KAMIL KRZACZYNSKI/AFP

"בשום שלב לא חשבתי שהוא ימסור לי, ההטעיה שהוא עשה מטורפת", אמר די מריה על הבישול. רומרו עצמו טען: "באטאלנטה הייתי עובר הרבה להתקפה, וקצת מזה נשאר איתי". את המחמאה הגדולה ביותר קיבל רומרו באחד מדפי ה-X הפופולריים בארגנטינה, שם צייצו עליו: "הבלם הטוב בעולם. אפשר לומר את זה ולא יקרה כלום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"הבלם הטוב בעולם. אפשר לומר את זה ולא יקרה כלום"

מי שכבר הוכתר אינספור פעמים ל"טוב בעולם", ולא רק בתפקידו הספציפי, הוא ליאו מסי. הקפטן הארגנטינאי עלה הלילה מהספסל ושמר כוחות לדבר האמיתי, שיתחיל בסוף השבוע הבא כשאלופת העולם תשחק מול קנדה בפתיחת הקופה אמריקה בארצות הברית. אלא שלמרות שנגד אקוודור היה זה משחק ידידות, מספר 10 הראה את הרעב והנחישות הרגילים שהוא מפגין בנבחרת, ואף כעס על ניקו גונסאלס שלא מסר לו במצב מסוכן כשמסי הגיע קצת מאחור חופשי לגמרי, עם הזדמנות להבקיע.

"לפעמים אין שום צורך בלקיחת סיכונים, לא רק עם מסי", הסביר סקאלוני למה הכוכב הוכנס רק בדקה ה-56, "אוטאמנדי לא שיחק, אנסו פרננדס קיבל את כמות הדקות שחשבנו שהוא צריך לקבל. זה בגלל הדאגה לשחקנים והרצון לוודא שהם יגיעו לקופה במצב האופטימלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully