וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד רכז בדרך: הפועל תל אביב צפויה לצרף את נועם יעקב

20.6.2024 / 9:15

סוכנו של שחקן וילרבאן, אוהד שרוף של האדומים שעל המועמדות שלו פורסם בוואלה ספורט, נפגש עם בעלי הקבוצה הצרפתית, טוני פארקר. בינתיים הוא מונה לקפטן נבחרת העתודה. במועדון יחליטו לגבי דדאס בקרוב

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

הפועל תל אביב ממשיכה לעבוד. אחרי החתמתו של ג'ו רגלנד אמש (רביעי), סגנית האלופה צפויה לעבות את עמדת הרכז גם בצירופו של נועם יעקב, שחקנה של וילרבאן בעונה שעברה, שמחזיק בחוזה בקבוצה הצרפתית. אמש נערכה פגישה בין סוכנו של יעקב, מתן סימנטוב, לבעלי וילרבאן טוני פארקר. על מועמדותו של יעקב פורסם לראשונה בוואלה ספורט.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

אם הגארד הישראלי ששיחק בהצלחה בהפועל ירושלים במהלך עונת 2022/23 יחתום בהפועל תל אביב, הוא יחליף בשורותיה את גיל בני שאמור לעזוב בכל מקרה אחרי שלוש עונות באדום. הגעתו הצפויה של יעקב, לצד החתמתו של רגלנד והישארותו של בר טימור, מקרבת את הפועל תל אביב להשלמת מצבת מובילי הכדור בשלב מוקדם מאוד של הקיץ.

יעקב אוהד שרוף של הפועל תל אביב מילדות, ואף הצהיר על כך בגלוי אשתקד, בריאיון לוואלה ספורט. החל מאמצע סדרת חצי גמר הפלייאוף מול עירוני קרית אתא, החודש, הוא הגיע למשחקי הקבוצה וצולם מעודד ושר את כל השירים. בינתיים יעקב מונה לקפטן נבחרת העתודה, אותה ינסה להצעיד הקיץ לפחות לשחזור ההישג מאשתקד, אז הוביל אותה לגמר אליפות אירופה.

נועם יעקב, שחקן וילרבאן. Borja B. Hojas, GettyImages
מהיציע לפרקט. נועם יעקב/GettyImages, Borja B. Hojas

בתוך כך, בהפועל תל אביב יקבלו החלטה סופית גם לגבי עתידו של סטפנוס דדאס. המאמן היווני נמצא במגעים עם המועדון, וכן עומדת בפניו אפשרות ריאלית מאוד לחתום מיידית בהפועל חולון, אותה הדריך בין 2019 ל-2021, כזכור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully