וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב רוצה לצרף את נועם יעקב לעונה הבאה

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 13:50

הרכז של וילרבאן, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת במדי הקבוצה הצרפתית, הוא אחת המטרות העיקריות של האדומים לקראת הניסיון הבא להיכנס ליורוליג. במועדון מוכנים להשקיע כסף משמעותי כדי לצרפו. דניאלה ביאסי מועמד בולט לתפקיד המנהל המקצועי, דדאס עשוי להמשיך

פרק חדש של "דריבל", 28.5/עריכה: זיו שטיינר

הפועל תל אביב רוצה לסיים 31 שנים של בצורת ללא תארים, ועשתה אמש (שלישי) צעד ראשון בפלייאוף עם ניצחון קל על הפועל חיפה במשחק הראשון בסדרת רבע גמר הפלייאוף. אלא שמאחורי הקלעים האדומים נערכים לקראת העונה הבאה, כשהמטרה העיקרית לזמן הקרוב היא הבאת מנהל מקצועי זר שאיתו תבחר הקבוצה את המאמן. אחד המועמדים הבולטים הוא אקס באיירן מינכן ופנרבחצ'ה, דניאלה ביאסי האיטלקי, שעמו שוחחה הקבוצה ואמורה להמשיך ולהיפגש.

שחקן וילרבאן נועם יעקב. Eurasia Sport Images, GettyImages
יוביל את הקו האחורי של האדומים בעונה הבאה? נועם יעקב/GettyImages, Eurasia Sport Images

במקביל האדומים מפעילים לחצים כבדים כדי לצרף את נועם יעקב מוילרבאן. הגארד בן ה-20 מחזיק בחוזה לעונה נוספת במדי הקבוצה הצרפתית, אחרי שוילרבאן מימשה עליו את האופציה בקיץ האחרון, אבל בהפועל מוכנים ללכת רחוק על מנת לצרף אותו בחוזה ארוך טווח ומשמעותי מבחינת שכר. האדומים רואים את יעקב, אוהד הקבוצה, כחלק חשוב מהעתיד שלהם ומהניסיון כניסה ליורוליג, ומקווים להצליח ולהביאו.

בהפועל חתומים ארבעה שחקנים ישראלים לקראת העונה הבאה - הקפטן בר טימור, תומר גינת, עידן זלמנסון ודאסטי האנאס שהצטרף במהלך העונה. לאף אחד מהשחקנים הללו אין אופציית יציאה מהחוזה. עם זאת, לאחר הגעת מנהל מקצועי זר, ומאמן שימונה באופן קבוע, כשבהחלט ייתכן כי סטפנוס דדאס ימשיך בתפקידו, יבחנו במועדון ביצוע שינויים מסוימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully