וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד החיזוקים מישראל: הפועל ירושלים במו"מ עם ג'סטין סמית'

19.6.2024 / 23:29

מחזיקת גביע המדינה בוחנת את צירופו של כוכב הפועל חולון (25, 2.01). היא תצטרך לפצות את הסגולים אם תחתים אותו. ירושלים והפועל תל אביב עשויות "לארח" יחד בסופיה את משחקי הבית שלהן ביורוקאפ

מחוץ לקווים, 19.6.24/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

תחת השפעת המלחמה, נראה שמתחיל להתפתח טרנד מעניין בליגת העל: לא מעט קבוצות, לפחות אלו שבצמרת, ינסו להנחית זרים שכבר מכירים את ישראל והופיעו בה. אחרי שמכבי תל אביב סיכמה עם ליוואי רנדולף והפועל תל אביב החתימה את ג'ו רגלנד - הפועל ירושלים מנהלת מגעים עם ג'סטין סמית'.

סמית' (25, 2.01) כיכב בעונה החולפת בהפועל חולון, והפך לאחת ההפתעות הנעימות שלה. הוא העמיד ממוצעים של 15.2 נקודות ו-6.5 ריבאונדים בליגת האלופות, לעומת 16.2 ו-6.5 בהתאמה בליגת העל, שבה נבחר לחמישייה השנייה של העונה.

הסגולים היו רוצים לראות את האמריקאי ממשיך לעונה שנייה, אבל בידיו אופציית יציאה שתפוג בעוד כמה ימים. ירושלים מעוניינת לנצל את התווך הזה כדי להעבירו לשורותיה תמורת פיצוי כספי בתוספת דמי השבחה.

בירושלים יפעלו לקדם את בניית הסגל בקרוב, לאחר ההכרזה הרשמית על מינויים של דן שמיר למנהל המקצועי ויונתן אלון למאמן. האדומים מקווים שספידי סמית' יישאר, אף שבימים האחרונים קיבל הצעה מאוניקס קאזאן. עדיין לא ברור אם ייענה לה, או שיעדיף להמשיך לעונה שלישית בישראל.

ג'סטין סמית' הפועל חולון לצד נמרוד לוי הפועל ירושלים. לירון מולדובן
המצ'אפ הזה ייראה בעונה הבאה רק באימוני ירושלים? ג'סטין סמית' מול נמרוד לוי/לירון מולדובן

שתי הנציגות הישראליות ביורוקאפ, ירושלים והפועל תל אביב, בוחנות אפשרות להפוך את סופיה לבית החלופי המשותף שלהן בעונה האירופית. נציגי המועדונים ייצאו לבולגריה כדי לבדוק את האולם, לאחר שקיבלו מסר מהיורוקאפ כי אם יארחו יחד - לוח הזמנים יסודר כך שלא תהיה חפיפה בין משחקי הבית שלהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully