וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן אלון יאמן את ירושלים, דן שמיר מנהל מקצועי. הרצליה זועמת

19.6.2024 / 20:00

יומיים לאחר ששמיר לקח "פסק זמן מאימון" ושוחרר לבקשתו מהקבוצה בשרון, הוא חזר לבירה. הרצליה: "הוא חתום אצלנו, ולא רשאי לעבור ללא פיצוי ראוי". כפי שפורסם בוואלה ספורט: המאמן שסיים את העונה ימשיך בתפקידו

מחוץ לקווים, 19.6.24/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל ירושלים הודיעה רשמית הערב (רביעי) על מינויו הקבוע של יונתן אלון למאמן הקבוצה - כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט. את תפקידו הקודם כמנהל המקצועי ימלא במפתיע דן שמיר, שהודיע רק שלשום כי הוא "לוקח פסק זמן מאימון" ושוחרר לבקשתו מבני הרצליה.

אלא שזמן קצר אחרי ההודעה של הירושלמים, הרצליה הגיבה במסר הבא: "דן שמיר נמצא תחת חוזה בבני הרצליה ולא שוחרר ממנו. הוא ביקש לקחת פסק זמן וכיבדנו את בקשתו. הוא לא רשאי לנהל משא ומתן או לחתום בשום קבוצה ללא הסכמתנו ולכן לא ברור כיצד חתם בהפועל ירושלים. מצופה ממועדון כמו הפועל ירושלים להתנהל צורה אחרת ודן לא יקבל שחרור למועדון אחר ללא פיצוי ראוי".

יונתן אלון מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
יישאר על הקווים. יונתן אלון/דני מרון

שמיר אמר לאחר החתימה: "זה מרגש אותי מאוד לחזור למקום שבו הכל התחיל. היו לי בהפועל רגעים שלעולם לא אשכח, ואני מקווה שהם יצטרפו לעוד חוויות והישגים בדרך המרתקת שאנחנו יוצאים אליה. אני מצפה להתחיל לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם יונתן כמאמן ראשי, ולהמשיך לפתח את המערכת המצוינת שנבנית כאן בכל ההיבטים, החל מהנחת התשתיות לגידול שחקני בית ועד המשך השקעה בכל המעגלים שעוטפים את הקבוצה כי לייצר כאן את מערכת הכדורסל הטובה ביותר בישראל".

"אני רוצה להודות למתן אדלסון ולגל מקל על ההזדמנות", אמר אלון, שהוביל את ירושלים לזכייתה השמינית בגביע המדינה לפני כחודש, לאחר המינוי. "אין שמח ממני על הצטרפותו של דן כמנהל מקצועי ואני בטוח שכולנו יחד נצעיד את הפועל לעבר המטרות שלה. יש הרבה אתגרים לפנינו אבל אנחנו מאמינים בדרך שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully