וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולדווין בסגל למשחק 3, קטש: "בנינו משהו כמעט מאפס"

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 20:22

הכוכב, שלא שיחק מאז פנאתינייקוס בתחילת מאי, נרשם לדרבי השלישי נגד הפועל תל אביב שיכריע מי תזכה באליפות. מאמן מכבי תל אביב על הדיווחים לפיהם מספר מכוכביו רוצים לעזוב: "זה יהיה פספוס". בראון:" "כמו ששמעון אומר - אש בעיניים"

משחק האליפות של ריאל מדריד בליגה הספרדית בכדורסל/ספורט1

שמונה חודשים ואחד עשר ימים אחרי שעונת 2023/24 יצאה לדרך, ליגת העל בכדורסל תגיע מחר (שני, 21:00) לסיומה עם המשחק המכריע בסדרת גמר הפלייאוף 2024 בין מכבי להפועל תל אביב בהיכל מנורה. הסדרה נמצאת במצב של 1:1 אחרי שכל קבוצה שמרה על הביתיות - מכבי ניצחה את הפועל 76:84 ביום חמישי בהיכל מנורה, והאדומים הביסו אמש בהיכל שלמה 67:85.

שתיהן חוזרות למעמד של המשחק המכריע על האליפות שנה בדיוק אחרי שנפגשו שם בפעם האחרונה, אז הובילה הפועל 2 דקות לסיום בקאמבק מרשים, אך נכנעה למהלכי מאני טיים של הצהובים שחגגו את האליפות ה-56 בתולדות המועדון.

הבשורה הגדולה במכבי תל אביב היא חזרתו לסגל של ווייד בולדווין, שלא שיחק מאז שנפצע נגד פנאתינייקוס בסדרת רבע גמר היורוליג ב-2.5. ההחלטה התקבלה אחרי שיחה עם בולדווין, שהתאמן הערב והוא חוזר לסגל על חשבון ג'ו תומאסון, שאתמול אף סירב לשחק לקראת הסיום. במכבי מאמינים כי השחקנים יציגו כדורסל אגרסיבי יותר ממה שהוצג בהפסד החוץ אמש, בתקווה לשלוט בהתמודדות. במכבי מקווים ליום טוב של לורנזו בראון שרשם אמש משחק נורא עם 9 איבודים וללא אסיסטים, בידיעה שללא הופעה איכותית שלו הם יתקשו לרשום אליפות שנייה ברציפות.

קטש התייחס לבולדווין באימון, עוד לפני שהוחלט כי יירשם למשחק, ואמר: "נראה אחרי האימון איך ווייד מרגיש ונקבל החלטה. הוא רוצה לשחק, לסיים את השנה הזאת ספציפית, זה מאוד חשוב בשבילו".

ווייד בולדווין שחקן מכבי תל אביב הפצוע. דני מרון
רוצה לשחק. ווייד בולדווין/דני מרון

לקראת המשחק אמר קטש: "אנחנו משתדלים להתרכז בכדורסל. המשחק נגמר מאוד מאוחר, לא היה הרבה זמן, פחות שינה הלילה. הרבה מחשבות, אין הרבה זמן לעשות התאמות. כמובן שרצינו לנצח אתמול, אנחנו נלחמנו כל השנה בשביל יתרון הביתיות, משחק מכריע מול הקהל צריך לבוא באנרגיות הנכונות. היו אתמול דברים של כדורסל והיו דברים שמעבר. חלק מההכנה שלנו כקבוצה וכצוות זה להתרכז בכדורסל. גם בעניין הזה צריך לשחק יותר טוב ולחזור לדברים הבסיסיים בשני צידי המגרש".

מאמן הצהובים גם התייחס לדיווחים על כך שבולדווין ובונזי קולסון צפויים לעזוב: "בואו לא נסכם את השנתיים הללו. יש נסיבות אובייקטיביות, דברים שלא בשליטתנו, מאוד גאים בהרבה דברים שעשינו בשנתיים האלה. בנינו משהו כמעט מאפס - אם חוזרים לתחילת השנה שעברה, כל סיום, אם יהיו שחקנים שלא יחזרו, זה ישאיר תחושה של פספוס".

בראון אמר: "המנטליות לפני משחק אליפות היא כמובן לנצח. אנחנו רוצים לבוא חזקים, עם אש בעיניים כמו ששמעון (מזרחי, היו"ר) תמיד אומר. ולהיות מוכנים להכל. אני מרגיש שהחבר'ה מאוכזבים מהמשחק אתמול, עכשיו זה הזמן להראות את זה. אנחנו צריכים להיות במוד התקפי, לשחק את המשחק שלנו ולעשות מה שהמאמן אומר. אני מרגיש שמה שהוא אומר לנו, זה הדבר הנכון. המאמנים הם אלה שמנתחים את הווידאו ויודעים מה לעשות ומה לא לעשות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
"בנינו משהו כמעט מאפס". קטש והשחקנים/דני מרון

האזינו: אור שקדי לקראת משחק האליפות

מלבד ההתעסקות בנושא העברת הכרטיסים שמכבי תל אביב עיכבה עד שעות הצהריים, בהפועל תל אביב חזרו אל הפרקט בהיכל שלמה היום כדי להתכונן למשחק. החבורה של סטפנוס דדאס חשה שהיא הקבוצה היותר טובה בסדרה, למרות שמשחקת ברוטציה הרבה פחות עמוקה, ועם כמה שחקנים שלא נמצאים בכשירות מלאה.

בהפועל מאמינים שהם מצאו את השיטה כדי לעצור את מכבי, בעיקר בהרכב שלושת הגבוהים עם ג'יילן הורד, קייל אלכסדנר ותומר גינת, שמולו מכבי מתקשה לקלוע, ועדיין הם יודעים שללא ערב קליעה טוב מחוץ לקשת, כפי שהיה להם במשחק העלייה לגמר נגד קרית אתא, או במשחק אמש, הם עשויים למצוא את עצמם מאוכזבים שוב בסוף הערב. הקפטן בר טימור, שסובל מנקע בקרסול, צפוי להמשיך לשחק למרות הכאבים ודדאס לא ביצע שינוי במצבת השחקנים שנרשמו.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully