וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפסע מאליפות: מכבי תל אביב ניצחה 76:84 את הפועל תל אביב

האדומים נתנו פייט והקשו מאוד על האלופה, אבל תשע נקודות של בונסי קולסון ברבע האחרון הובילו ריצה צהובה שהשאירה את הניצחון בהיכל וקבעה 0:1 בסדרת הגמר. המשחק השני בסדרה: במוצ"ש בדרייב אין

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.6/ספורט1

זה לא היה קל, זה ממש לא היה פשוט, אבל בסיומו של מותחן בהיכל מכבי תל אביב ניצחה 76:84 את הפועל תל אביב ועלתה ל-0:1 בסדרת הגמר, כאשר ניצחון במוצ"ש בדרייב אין על האדומים יעניק להם אליפות שנייה ברציפות. הפועל תל אביב היתה חזק במשחק הזה במשך שלושה רבעים, אבל את הכסף סופרים במדרגות ובמקרה הזה - ברבע הרביעי. במצב של שוויון 63 בונזי קולסון לקח פיקוד ועם תשע נקודות רק ברבע הרביעי הוביל ריצה שהעניקה לצהובים יתרון דו ספרתי, ממנו הפועל תל אביב כבר לא היתה יכולה לחזור.

קולסון בלט מעל כולם אצל האלופה עם 18 נקודו וגם 7 ריבאונדים. חסיאל ריברו הוסיף 12, כולל שני סלים ששברו את האדומים וג'וש ניבו שחזר מהפציעה היה מצוין בעיקר במחצית הראשונה עם 15 נקודות, 11 מתוכן ברבע הראשון. הפועל תל אביב קיבלה תרומה יפה מקסבייר מנפורד שהוביל עם 20. תומר גינת התעורר במחצית השנייה בדרך ל-11 נקודות, אבל בריאן אנגולה שחזר מפציעה היישר למשחק הזה כלל לא הורגש. הוא קלע רק שתי נקודות והתרומה ההתקפית שלו היתה חסרה מאוד לאדומים, שחייבים לנצח במוצ"ש כדי לא לראות את היריבה הגדולה חוגגת על חשבונם אליפות שנייה ברציפות.

קלעו למכבי תל אביב: בונזי קולסון 18 ו-7 ריבאונדים, ג'וש ניבו 15 ו-9 ריבאונדים, חסיאל ריברו 12, רפי מנקו וג'ון דיברתולומאו 9, לורנזו בראון 8 ו-8 אסיסטים. ג'ייק כהן 7, רומן סורקין 6, תמיר בלאט 0 (6 אסיסטים).

קלעו להפועל תל אביב: קסבייר מנפור 20, טיילר אניס 14, ג'יילן הורד 15, תומר גינת 11, בר טימון 9, קייל אלכסנדר 5, בריאן אנגולה 2

בונזי קולסון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הוביל את הבריחה ברבע האחרון. קולסון/דני מרון

רבע 1

הפועל תל אביב הלכה פנימה בפתיחה ועלתה ליתרון ראשון של 8:11 בזכות נקודות של קייל אלכסנדר בצבע. אלא שהאדומים לא הצליחו לעצור את ג'וש ניבו, שעם סל שלישי שלו אחרי פחות מחמש דקות קבע 13:14 צמוד בהיכל. הפועל תל אביב החלה לצלוף מבחוץ עם שתי שלשות של בר טימור והמשחק התנהל בקצב משוגע כששלשה של מנפורד קבעה שוויון 24 כשנותרו עוד יותר משתי דקות לסיום הרבע הזה. הקצב מעט דעך לקראת סיום הרבע שהסתיים ב-25:26 צמוד לאורחים בזכות של סל הורד.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
טיילר אניס, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
חם בהיכל. אניס ודיברתולומאו/דני מרון

רבע 2

הרבע השני נפתח עם מפגן אבוקות של הקהל האדום, אבל על הפרקט ריברו ומנקו עם שלשה החזירו את היתרון לצהובים. מי ששבר את הבצורת האדומה היה ג'יילן הורד עם שני סלים רצופים, אבל אחרי שהתקשתה מול ג'וש ניבו, הפעם חסיאל ריברו עשה את רוב הנזק לאדומים בצבע. טיילר אניס נכנס אחרי דקות ארוכות על הספסל ומיד חדר על לורנזו בראון, שגם ביצע עליו עבירה וזה צימק את הפיגור ל-34:32. המומנטום האדום נמשך. הורד קיבל שמירה כפולה וראה את גינת, שקלע שלשה וסל ראשון במשחק שהחזירה את היתרון לאדומים - 34:35. בונזי קולסון התעורר מתרדמת ארוכה עם שלשה מהפינה. הפועל תל אביב המשיכה לזרוק ולהחטיא שלשות ומי שהעניש היה ג'וש ניבו הנהדר עם סל ועבירה שהעניקו לצהובים יתרון 37:41. קולסון קלע סל וגם ביצע עבירה על גינת שקבע: 38:43 צהוב במחצית.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
בקושי הורגש במחצית הראשונה. בראון מול מנפורד/דני מרון

רבע 3

פתיחת הרבע השלישי היתה מעודדת מאוד מבחינת האורחים. תומר גינת צלף שלשה וקסבייר מנפורד במתפרצת השלים ריצת 0:6 והחזיר את היתרון לאדומים. קולסון החזיר את מכבי למשחק, אבל הצהובים התקשו להתמודד עם ג'יילן הורד, שחדר וסחט עבירה שלישית מרומן סורקין, שלא הורגש בהתקפה. טיילר אניס קלע בחדירה וקולסון ביצע עבירת תוקף בצד השני. האדומים עלו ליתרון 48:51 עם והמשיכו במומנטום ברבע הזה עם יתרון שיא של 48:53. אלא שמנקו ודיברתולומאו עם שלשה הובילו ריצת 0:7 נגדית ושוב החזירו את היתרון לצהובים. בריאן אנגולה סוף סוף הופיע למשחק עם סל ראשון, אבל רומן סורקין התעורר בצד השני עם שלשה ועוד שלשה מהפינה של מנקו השלימו ריצת 2:12 וקבעו: 55:60 לצהובים כשאנחנו פחות משתי דקות לסיום הרבע. מכבי בורחת? ממש לא. טיילר אניס קלע סל קשה ובר טימור סיים את הרבע עם שלשה שקבעה שוויון 60.

תומר גינת, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
התעורר ברבע השלישי. גינת/דני מרון

רבע 4

העצבים דיברו בפתיחת הרבע הרביעי. ג'ון דיברתולומאו הרים את ההיכל עם שלשה, אבל הפועל לא נבהלה והלכה למניה הבטוחה שלה, ג'יילן הורד שקבע שוויון 63. תומר גינת המשיך לצבור נקודות, אבל נקודות של קולסון ושלשה של בראון, שלא הורגש בכלל בהתקפה במשחק הזה, קבע 68:71 למכבי תל אביב כשאנחנו 4:15 דקות לסיום המשחק. טיילר אניס קלע מהסל, אבל שלשה גדולה של קולסון שמרה את מכבי ביתרון 70:73 כשאנחנו שלוש דקות לסיום המשחק. קולסון היה האיש של מכבי במאני טיים ועם עוד סל בצבע קבע 70:75 קריטי לצהובים. קולסון קלע סל נוסף ועם תשע נקודות ברבע הזה קבע 71:78 קריטי לצהובים כשאנחנו רק שתי דקות לסיום המשחק. הפועל תל אביב נשברה, ריברו קלע שני סלים רצופים בצבע וקבע כבר יתרון דו ספרתי לצהובים, שניצחו בסופו של דבר 76:84, בדרך ל-0:1 בגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully