וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ווייד בולדווין יחתום לשנתיים בפנרבחצ'ה

באיטליה וביוון טוענים שכוכב מכבי תל אביב סגר את מעברו וחוזהו באלופת טורקיה יהיה לשנתיים עם אופציה. גם שכרו המשוער פורסם

משחק האליפות של ריאל מדריד בליגה הספרדית בכדורסל/ספורט1

עושה רושם שפנרבחצ'ה עומדת לחטוף ממכבי תל אביב את הכוכב הגדול ביותר שלה. אחרי שדווח בשבועיים האחרונים כי ווייד בולדווין מחזיק בהצעה מפנרבחצ'ה ובטורקיה אף טענו שלשום (חמישי) כי הקלע מעוניין לעזוב את הצהובים בסיום העונה הזו, היום פרסמו עיתונאים מאיטליה ומיוון שבולדווין סגר את מעברו לאלופה הטורקית ויחתום עמה על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.

הכתב אנדראה קלצוני הוסיף ששכרו של בולדווין בפנרבחצ'ה יעמוד על שני מיליון דולרים לעונה, אולם בנושא הכספי עדיין לא התברר בדיוק מה יהיו תנאיו של הגארד המצוין. בולדווין, כידוע, חתום במכבי תל אביב לעונה הבאה ואמור להשתכר 1.7 מיליון דולר, אבל לא אמורה להיות לטורקים בעיה לשלם פיצוי בתמורה להתרת חוזהו. אם וכאשר המעבר אכן ייצא לפועל, בולדווין יהפוך לכוכב השני שעוזב את מכבי תל אביב לטובת פנרבחצ'ה בשנים האחרונות, אחרי שסקוטי ווילבקין עשה את הדרך מישראל לטורקיה ב-2022.

בולדווין ערך את הופעתו האחרונה ב-2 במאי כאשר ניסה לחזור מפציעה בשריר הירך האחורי, ללא הצלחה, במהלך הסדרה נגד פנאתינייקוס בפלייאוף היורוליג. בינתיים הוא לא חזר על מנת לנסות ולסייע לקבוצה של עודד קטש לזכות באליפות המדינה בפעם השנייה ברציפות. העונה הוא נבחר זו השנה השנייה ברציפות לחמישייה השנייה ביורוליג, הודות לממוצעים של 17.4 נקודות ו-4.9 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully