וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בולדווין, בראון וקולסון רוצים לעזוב את מכבי ת"א

בטורקיה טוענים ששלושת הכוכבים מחזיקים בחוזה, אך לא מעוניינים להישאר. פנרבחצ'ה המועמדת המובילה לצרף את בולדווין, מטרת הרכש מספר 1 שלה

תקציר משחק האליפות: פנרבחצ'ה - אנאדולו אפס 72:80/ספורט1

בזמן שמכבי תל אביב מתחילה רק הערב (חמישי) את סדרת גמר הפלייאוף נגד הפועל תל אביב, מאחורי הקלעים הצהובים כבר החלו בהכנות לקראת העונה הבאה. לפי דיווחים בטורקיה, שלושת הכוכבים המובילים של האלופה הישראלית רוצים לעזוב, אף שהם מחזיקים בחוזים לעונה הבאה - מדובר בווייד בולדווין, לורנזו בראון ובונזי קולסון. אם מוסיפים לכך את עזיבתו הצפויה של ג'וש ניבו, מקבלים מציאות לא פשוטה כלל: ייתכן שבעונה הבאה, עודד קטש יצטרך למצוא לעצמו ארבעה שחקני חמישייה חדשים.

המועמד המובילה לצרף את הראשון כך נטען, היא פנרבחצ'ה שזכתה אמש בתואר אחרי שגברה 72:80 על אנאדולו אפס אחרי הארכה והשלימה 1:3 בסדרה, ומיד עם סיום המשחק החל גל שמועות בנוגע לעונה הבאה.

ניק קלאתיס, אחד מגיבורי הדאבל המקומי של פנר, אישר שיעזוב את הקבוצה, כשהוא ככל הנראה נמצא בדרכו למונאקו. המועמד המוביל להחליפו, כך טוענים בטורקיה, הוא ווייד בולדווין. על פי דיווח באתר "Enganche Sports", פנר תאיץ את השיחות עם כוכב מכבי תל אביב בימים הקרובים, במטרה לסכם איתו את תנאיו. לאחר מכן תיגש להמשך שיחות עם מכבי תל אביב, עמה חתום בולדווין לעונה נוספת, ותציע לה פיצוי הולם.

על פי דיווחים, פנר מציעה לבולדווין 5.2 מיליון יורו נטו בחוזה לשתי עונות, משמע 2.6 מיליון יורו לעונה - סכום גבוה בהרבה מזה שהוא עתיד להרוויח במכבי תל אביב, אם ימשיך בהתאם לחוזהו הנוכחי. בטורקיה טוענים שפנר "מוכנה לעשות הכל" כדי לצרף את בולדווין, על אף העובדה שהוא נחשב לשחקן פציע יחסית, שנעדר לתקופות מסוימות בשנתיים האחרונות - כולל שלבי ההכרעה של עונת היורוליג הנוכחית.

ווייד בולדווין, מכבי תל אביב. דני מרון
ישתדרג בטורקיה? בולדווין/דני מרון

בטורקיה מודעים לכך שיצטרכו לפצות את מכבי תל אביב כדי להנחית את בולדווין ובין היתר, טוענים כי הנשיא עלי קוץ' נתן אור ירוק לעסקה במתווה של סכום כסף לצד העברת שחקנים למכבי תל אביב. מי שצפוי בכל מקרה לעזוב את פנרבחצ'ה, הוא ים מדר שמיעט לשחק מאז מינויו של שרונאס יאסיקביצ'יוס למאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully