וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק מועמד: פנרבחצ'ה כבר הגישה הצעה לבולדווין

אחרי שכוכב מכבי תל אביב הוזכר כמועמד לקבוצתו של יאסיקביצ'יוס, דיווח עיתונאי בכיר כי המו"מ החל ושהשחקן שוקל בחיוב. התנאי של הטורקים: שחרור ללא תמורה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.5/ספורט1

ווייד בולדווין כבר הוזכר כמועמד לפנרבחצ'ה בימים האחרונים, אבל אם להסתמך על דיווח הערב (רביעי) באחד מכלי התקשורת המובילים בטורקיה, הוא כבר מחזיק בהצעה רשמית מקבוצתו של שרונאס יאסיקביצ'יוס לשלוש השנים הבאות ולא שולל את האפשרות לעבור.

לפי הפרסום, בולדווין לא שולל את ההצעה, אולם זו אינה כוללת פיצויים למכבי תל אביב עבור התרת החוזה. המשמעות היא שבולדווין יצטרך לקבל ממכבי תל אביב את ההסכמה לעזוב בחינם. בולדווין כידוע חתום במכבי תל אביב לעונה הבאה בשכר של 1.7 מיליון דולר וישנה גם אופציה להארכת ההתקשרות בעונה נוספת, כך שספק אם עסקה שכזו תוכל לצאת לדרך בתנאים הנוכחיים - בוודאי כשגם עתידו של לורנזו בראון לוט בערפל. עם זאת, מדובר בשכר גבוה בעונה שצפויה להיות מאוד מורכבת עבור מכבי תל אביב לנוכח הצפי שמשחקי היורוליג לא ישובו לישראל וההכנסות ייפגעו בצורה משמעותית.

יש לציין שכשעה לאחר פרסום הדיווח בטורקיה, ביוון פורסמה ידיעה דומה ולפיה פנרבחצ'ה הציעה לבולדווין חוזה לשנתיים שבמהלכן ירוויח 5.5 מיליון דולר.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב נגד הפועל חולון. קובי אליהו
עובר לצהוב-כחול של פנרבחצ'ה? בולדווין/קובי אליהו

בולדווין, כידוע, חסר למכבי תל אביב על הפרקט בשבועות האחרונים והתקווה בקבוצה היא שהוא ישוב בשבוע השני של חודש יוני, היישר למשחקי סדרת חצי הגמר בהנחה שמכבי תל אביב תשתתף בה. בעונת היורוליג האחרונה שהסתיימה ברבע הגמר נגד פנאתינייקוס, סדרה שבתחילתה נפצע ומאז לא חזר, העמיד ממוצעים של 17.4 נקודות, 4.9 אסיסטים ו-2.5 כדורים חוזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully