וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורי שאהין מונה למאמן דורטמונד: "מגיע עם תשוקה רבה"

עודכן לאחרונה: 14.6.2024 / 19:30

כדורגלן העבר הטורקי בן ה-35, שחזר למועדון בינואר כעוזרו של אדין טרזיץ', מונה רשמית למחליפו עם חוזה עד קיץ 2027

תקציר: גרמניה - יוון 1:2/ספורט1

יממה לאחר התפטרותו של אדין טרזיץ' וגם הפרידה מהבלם הוותיק מאטס הומלס, בורוסיה דורטמונד מינתה היום (שישי) את נורי שאהין למאמנה החדש. שחקן העבר בן ה-35 שימש כעוזרו של טרזיץ' וכעת יהיה המאמן הראשי עם חוזה לשלוש שנים.

"זה כבוד גדול עבורי להיות המאמן של בורוסיה דורטמונד", אמר שאהין לאחר החתימה. "אני רוצה להודות לראשי המועדון על האמון בי. אני מחכה להתחיל את העבודה, אעשה הכול עם אנרגיה ותשוקה רבה כדי להגיע להצלחה מקסימלית".

שאהין כבש 26 שערים ב-274 משחקים רשמיים במדי דורטמונד, איתה זכה באליפות ב-2011 ובגביע ב-2017. הוא פרש מכדורגל ב-2021 כשחקן אנטליאספור ולאחר מכן אימן את הקבוצה במשך שנה וחצי, כשבין היתר שיחקו אצלו שגיב יחזקאל ורמזי ספורי. בינואר האחרון שב לדורטמונד והיה חלק מהצוות של טרזיץ' בדרך לגמר ליגת האלופות.

המנהל הספורטיבי סבסטיאן קל בירך: "בעונה שעברה עזר שאהין להוביל את הקבוצה שלנו לגמר ליגת האלופות. הוא יודע מניסיונו כשחקן וכעוזר איך המועדון עובד ובעיקר איך עובדת הצלחה. בזכות הסמכות הטבעית שלו, יש לו גישה טובה מאוד לצוות שלנו והוא יודע על מה אנחנו צריכים לעבוד ביחד. נואי נהנה מאמון מוחלט שלנו, יש לו את תמיכתנו המלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully