וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן רכשה שוער חדש, וואקמה חזר לטרבזונספור

עודכן לאחרונה: 14.6.2024 / 20:46

אלופת צרפת שילמה כ-20 מיליון יורו לקרסנודאר על סאפונוב, אקס הפועל באר שבע שב לטורקיה. הומלס עזב את דורטמונד, נאצ'ו מתקרב לסעודיה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.6/ספורט1

העברות

* פריז סן ז'רמן רכשה ב-20 מיליון יורו את השוער מאטביי סאפונוב מקרסנודאר. הרוסי בן ה-25 חתם על חוזה לחמש שנים.

* לדיסלב קרייצ'י, בלם נבחרת צ'כיה בן ה-25, הפך לרכש היקר בתולדות ג'ירונה, ששילמה עבורו 12 מיליון יורו לספרטה פראג.

* שנתיים אחרי שעזב אותה לטובת אל פייחה הסעודית, אנתוני וואקמה חזר לטרבזונספור עם חוזה לשנה (ואופציה לשנה נוספת). שחקן הכנף הניגרי בן ה-35, שהגיע לטורקים מהפועל באר שבע ב-2018, היה מכוכבי טרבזונספור בקדנציה הקודמת והוביל אותה לאליפות לפני שנתיים.

* אחרי עזיבתו של אדין טרזיץ' והדיווחים הבלתי פוסקים: בורוסיה דורטמונד הודיעה רשמית שמאטס הומלס עוזב את הקבוצה.

* מי שמונה בינתיים למאמן דורטמונד הוא נורי שאהין, כדורגלן העבר בן ה-35 שהיה עוזרו של אדין טרזיץ'. לידיעה המלאה

* פיינורד הפתיעה עם רכישת הקשר האחורי כריס-קווין נאג'ה בן ה-22 ששיחק בוורסאיי מהליגה השלישית בצרפת. הקשר עלה חצי מיליון יורו וחתם על חוזה לארבע שנים.

* ספציה מימשה את האופציה על אדם נאג', קשר נבחרת הונגריה בן ה-28 ששיחק אצלה כמושאל, ושילמה עליו 1.2 מיליון יורו לפיזה.

* צ'אדי ריאד חתם על חוזה ארוך טווח בקריסטל פאלאס.

שמועות

* נאצ'ו, בלם ריאל מדריד ונבחרת ספרד, על סף חתימה באל איתיחאד הסעודית. לפני שבועות ארוכים נודע על כוונתו לעזוב את הבלאנקוס עם סיום החוזה ועל פי פבריציו רומאנו, למרות שקיבל הצעות שונות מאירופה, אין לו כוונה להישאר ביבשת - אחרת היה מאריך את חוזהו בריאל מדריד.

* בלם נוסף שהוזכר כמועמד לריאל מדריד ביממה האחרונה זהו כריסטיאן רומרו, בלם טוטנהאם ונבחרת ארגנטינה. לפי "Estadio Deportivo", אלופת אירופה תאיץ את הניסיון לצרפו לאחר משחקי הקופה אמריקה.

* ליברפול הוזכרה כמי שעשויה לנסות לצרף את ז'ואאו נבס, אבל לפי העיתונאי פבריס הוקינס, היהלום בן ה-19 של בנפיקה יעלה למי שתרצה לצרפו מעל 100 מיליון יורו - יש לו סעיף שחרור בסך 120 מיליון יורו וקבוצתו מסרבת להתגמש.

* ב"דיילי מייל" פורסם כי מנצ'סטר יונייטד החליטה לנסות לצרף את הבלם ג'ראד ברנת'ווייט, שאברטון הציבה עבורו תג מחיר בגובה 70 מיליון ליש"ט. לפי "הטיימס", הוא כבר סיכם את תנאיו ואמור להשתכר סביב 150 אלף ליש"ט לשבוע אם יעבור.

* לטענת "האתלטיק", צ'לסי יצרה קשר עם קריסטל פאלאס בניסיון לרכוש את מייקל אוליסה. שחקן הכנף בן ה-22 מחזיק בסעיף שחרור תמורת 60 מיליון ליש"ט והבלוז ביקשו אישור לפתוח איתו בשיחות.

שחקן קריסטל פאלאס, מייקל אוליסה. Chloe Knott - Danehouse, GettyImages
צ'לסי החלה במו"מ איתו. אוליסה/GettyImages, Chloe Knott - Danehouse

* סוכנו של לאוטרו מרטינס אישר כי הארגנטינאי יאריך חוזה באינטר. לאחרונה דווחבתקשורת האיטלקית על כך שהחלוץ יחתום עד 2029 תמורת כ-9 מיליון יורו בכל עונה.

* לני יורו, הבלם הצרפתי בן ה-18 של ליל, מבוקש על ידי ריאל מדריד, ליברפול, פריז סן ז'רמן ומנצ'סטר יונייטד. הבלם מעדיף לעבור לבלאנקוס שינסו לסכם עם הצרפתים על מעברו, בעסקה שלא צפויה להיות זולה ומוערכת לפחות ב-60 מיליון יורו.

* טמי אברהם לא צפוי להמשיך ברומא בעונה הבאה ולפי "האתלטיק", הג'אלורוסי מוכנים למכור אותו עבור 20 מיליון ליש"ט והציעו אותו ללא מעט קבוצות פרמיירליג שבוחנות כעת את האפשרות.

* אולי קשה להאמין לזה כרגע, אבל לפי "מארקה", אל נאסר הסעודית רוצה את וירג'יל ואן דייק ומוכנה להפוך את בלם ליברפול לשחקן ההגנה היקר בעולם. נציג המועדון כבר נפגש עם סוכנו של השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully