וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה שבועות אחרי גמר האלופות: טרזיץ' התפטר מדורטמונד

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 15:18

רעידת אדמה בסגנית אלופת אירופה. המאמן נפגש עם ההנהלה והודיע על עזיבה אחרי שבועות מתוחים. נורי שאהין עשוי להיכנס לנעליו

תקציר משחק הפרידה של מרקו רויס: בורוסיה דורטמונד הביסה 0:4 את דרמשטאדט/ספורט1

דרמה גדולה בשורות בורוסיה דורטמונד: שלושה שבועות לאחר גמר ליגת האלופות, הודיע היום (חמישי) אדין טרזיץ' על התפטרותו מהמועדון.

"אוהדי בורוסיה היקרים, עד כמה שזה כואב לי, אני רוצה להודיע לכם היום על עזיבתו את המועדון", אמר טרזיץ'. "זה היה כבוד גדול להוליך את המועדון הגדול הזה לזכייה בגביע ולאחרונה לגמר ליגת האלופות. ביקשתי מהאחראיים להיפגש אחרי הגמר בוומבלי, כי אחרי עשר שנים כאן, הרגשתי שצריך מישהו חדש על הקווים. כל מי שמכיר אותי יודע שגם בקבלת ההחלטות בשבועות האחרונים, יש שני לבבות פועמים בחזה שלי. אני מאחל לדורטמונד את הטוב ביותר, עוד ניפגש בעתיד".

לפי דיווחים בגרמניה, אחד המועמדים המובילים להיכנס לנעליו של טרזיץ' הוא שחקן העבר של המועדון נורי שאהין, שימש אשתקד כעוזר מאמן.

אדין טרזיץ' מאמן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
לא שקט. טרזיץ'/GettyImages

הרוחות במועדון לא היו שקטות בימים האחרונים. לפי דיווחים, טרזיץ' התעמת עם מאט הומלס לפני גמר ליגת האלופות, לאחר שהבלם הוותיק ביקר את שיטת המשחק הנסוגה של המאמן. "הרגשתי שאנחנו אף פעם לא צריכים לשחק כך", אמר הומלס. "היינו כל כך נחותים מבחינת כדורגל. נעלבתי לעמוד כך על כר הדשא". לפי "בילד", הריב בין השניים הפך "אלים", ובמועדון היו צריכים להתערב ולנסות להרגיע את הרוחות לפני המשחק הגורלי מול ריאל מדריד.

לפי "האתלטיק", הצרות החלו במהלך המסע לגמר ליגת האלופות. בדומה להומלס, גם האוהדים לא התחברו לסגנון של טרזיץ', שלטענתם התרחק מה-DNA של המועדון שדגל בעבר בכדורגל התקפי. "למעשה, הוא היה קרוב לאבד את תפקידו פעמיים במהלך העונה שעברה - תחילה לפני פגרת החורף ואז באביב".

טרזיץ' בן ה-41 שימש בעבר כעוזר מאמן בבורוסיה דורטמונד ובדצמבר 2020 מונה למאמן זמני. הזכייה בגביע הגרמני בסיום אותה עונה סידרה לו חוזה חדש, והוא שב לקווים אחרי קדנציה קצרה כמנהל טכני במועדון. אשתקד, לצד ההגעה המופלאה לגמר ליגת האלופות, הוליך את דורטמונד למקום החמישי בבונדסליגה, המקנה לקבוצה עונה נוספת במפעל האירופי הבכיר ב-2024/25.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully