וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "שמח שהשתחררנו מהלחץ. לנצח אצל הפועל זה אתגר"

13.6.2024 / 23:13

מאמן מכבי תל אביב אחרי הניצחון במשחק הראשון בסדרת הגמר: "מנקו ודיברתולומאו החזיקו אותנו, ניצחנו דרך ההגנה". קולסון שהצטיין: "אליפות זו המטרה". מאמן הפועל תל אביב סטפנוס דדאס נזכר בקרית אתא ושמר על אופטימיות: "אפשר לחזור"

אוהדי הפועל תל אביב לפני הדרבי בכדורסל/אור שקדי

מכבי תל אביב עבדה קשה מאוד כדי לנצח את הפועל תל אביב הערב (חמישי) באולמה הביתי. אלא שהתעלות של בונזי קולסון שקלע 9 נקודות רק ברבע הרביעי, סידרה לצהובים 76:84 שמשמעותו: יתרון 0:1 בסדרת הגמר ועודד קטש רחוק כעת ניצחון אחד במוצ"ש מאליפות שנייה רצופה. הפועל מצידה תרצה לכפות משחק שלישי, בדיוק כפי שקרה בשנה שעברה, אך לשם כך היא תצטרך לשחק במשך כל המשחק כפי ששיחקה בשלושת הרבעים בהיכל ותהיה חייבת תרומה משמעותי בהרבה של בריאן אנגולה, שחזר חלוד מאוד מהפציעה שלו וקלע רק שתי נקודות.

עודד קטש, המאמן המנצח, אמר בסיום: "המשחק התנהל כמו שציפינו. היה הרבה מאוד לחץ ורבע ראשון מאוד התקפי של שתי הקבוצות ובקצב שאנחנו רצינו, אבל לא היינו מספיק אגרסיביים ולא עשינו מספיק עצירות. הרבע שני והרבע רביעי, דרך ההגנה, הם הרבעים שניצחו את המשחק. סדרה של הטופ מ-3 היא טריקית אני מאוד שמח שהצלחנו להשתחרר מהלחץ, ובכמה פעולות גדולות לנצח. בחצי השני היינו דומיננטיים בריבאונד, שמרנו על הכדור טוב ומצאנו את הדרך לנצח. בשלבים האלה של העונה ככה נראה פלייאוף. הייתה אווירה טובה, רק צריך להצטער שזה לא סדרה של הטוב מ-5".

על הפועל תל אביב אמר: "אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה עם יכולות. הפועל תל אביב עברה סדרת חצי גמר שבה הייתה פייבוריטית, אבל התקשתה עד המשחק האחרון. אנחנו כמכבי תל אביב שמגיעים עם יתרון ביתיות, לא יכולים להגיע עם סגנון משחק אחר נגד הפועל, זה עניין מנטלי לגמרי. שחקנים לקחו זריקות שנגד קרית אתא הם היססו אם לקחת, הלחץ היה עלינו והוא השפיע עלינו בהרבה מאוד רגעים, אבל ירדנו ממינוס 5 ובפסק זמן אמרתי לשחקנים שנחזור לבסיס שלנו, שלא נפחד להפסיד ונשחק בשביל לנצח. אנחנו זוכרים מה קרה במשחק מספר 2 בדרייב אין בשנה שעברה, תהיה אווירה מדהימה, מקווה שכמו היום תהיה אווירה פחות אלימה. כחברה כולנו קיבלנו פרופורציות ואני מקווה שתהיה אווירה חמה, עם הרבה אמוציות, אבל חשוב שהכל יישמר בגדר הספורטיבי. זה חשוב וראוי ולהיות מסוגלים לנצח שם זה האתגר שלנו".

בונזי קולסון מכבי תל אביב. דני מרון
הוביל ריצה צהובה. קולסון/דני מרון

קטש גם הודה שבולדווין כנראה כבר לא יחזור לשחק העונה: "יכול להיות שלא נראה העונה את ווייד. כבר מחר נקבל את ההחלטה. רפי (מנקו, א.ש) היה אדיר וג'ונדי (דיברתולומאו, א.ש) היה אדיר. בגלל סיטואציה של רישום הזרים והפציעות של הפועל תל אביב הם שיחקו בהרכבים גדולים ושמו את הורד על הכדור, רציתי שני מובילי כדור, אחרת ג'ונדי היה משחק יותר דקות אולי אפילו. מנקו וג'ונדי הם שחקנים שעשו הרבה דברים בליגה הישראלית, זאת הסיבה שהם כאן. זה נכון שבראון וקולסון עשו מהלכים בסוף, אבל שניהם החזיקו אותנו במשחק הזה".

קולסון, המצטיין של המשחק, הוסיף לדברי מאמנו: "זו הרוח של מכבי תל אביב ושל האוהדים שלה. יש לנו עוד משחק אחד לנצח כדי לזכות באליפות ואנחנו נישאר צנועים ורעבים. אני אוהב את המאני טיים ועובד קשה בשביל זה. הפועל תל אביב קבוצה טובה ומוכשרת, אבל המטרה שלנו היא לזכות באליפות וזה הסיפור".

עוד בוואלה!

במנהלת יבחנו האם ניתן לקיים טקס אליפות בהיכל שלמה

לכתבה המלאה
סטפנוס דדאס, מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
"היינו בסיטואציה הזאת". דדאס/דני מרון

סטפנוס דדאס המאמן המפסיד, ניסה לשמור על אופטימיות כשאמר: "היינו בסיטואציה הזאת לפני כן, עם הגב לקיר, הסדרה בחצי גמר בנתה לנו אופי. אם נתקן כמה טעויות, עם העזרה של האוהדים שלנו בבית, נוכל להשוות את הסדרה. אני חושב שכולם ראו שהייתה לנו תוכנית משחק טובה התקפית והגנתית, שמרה אותנו במשחק במשך 37 דקות, יכולנו לנצח את המשחק. הלחצנו אותם, הובלנו, אבל בסוף הם עשו מהלכים יותר טובים מאיתנו. הגארדים מכריעים את המשחק, מי לוקח זריקה טובה, הם קיבלו החלטות יותר טובות, במיוחד לורנזו, והם ניצחו. הייתה לנו בעיה עם בר, אנגולה לא היה מוכן לחלוטין, מצאנו פתרונות דרך הספסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully