וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנהלת יבחנו האם ניתן לקיים טקס אליפות בהיכל שלמה

13.6.2024 / 23:06

מכבי תל אביב תוכל להבטיח את זכייתה בתואר במוצאי שבת באולמה של הפועל תל אביב, דבר שלא קרה מעולם. צפוי כוח משטרתי בסדר גודל מהגדולים שנצפו באולמות הכדורסל

אוהדי הפועל תל אביב לפני הדרבי בכדורסל/אור שקדי

בעקבות הניצחון של מכבי תל אביב במשחק מספר 1, האלופה תוכל לחגוג זכייה שנייה ברציפות בתואר כבר במוצאי שבת אם תנצח את הפועל תל אביב בהיכל קבוצת שלמה במשחק השני בסדרה. במקרה כזה, עשוי טקס האליפות של הצהובים להיערך לראשונה בהיסטוריה באולמם הביתי של האדומים.

בעונה שעברה נתקלו במנהלת הליגה בסיטואציה זהה, אחרי שמכבי ניצחה במשחק מספר 1 והיה קיים חשש כי טקס שכזה עשוי לא לעבור בשלום ללא התנגדות של אוהדי הפועל. במנהלת הליגה קיבלו החלטה אז לקיים את הטקס באחד החדרים בהיכל של האדומים. נכון לעכשיו לא קיימת החלטה כזאת לקראת המשחק השני בסדרה, אך הדבר עשוי לעלות ביומיים עד המשחק.

לוואלה ספורט נודע כי לקראת המשחק השני בסדרה ועל מנת לשמור על הסדר, צפוי כוח משטרתי בסדר גודל מהגדולים שנצפו באולמות הכדורסל.

עופר ינאי, בעלי הפועל תל אביב ביציע. דני מרון
עופר ינאי בשורה הראשונה, עשרות אבוקות מאחוריו/דני מרון

הערב במהלך המשחק הראשון הודלקו עשרות אבוקות על ידי אוהדי הפועל במהלך הרבע השני של המשחק, למרות שהבעלים של הפועל עופר ינאי ישב בין אוהדי הקבוצה ביציע העליון של היכל מנורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully