וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצלו את המלחמה. צירוף סולומון - כמו שוד דרכים"

מנכ"ל שחטאר שוב תקף את טוטנהאם על החתמת הישראלי בחינם, וקבע - זה הסכום שהיו צריכים לשלם תמורתו: "לא רציני ולא מכבד"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.6/ספורט1

מנכ"ל שחטאר דונייצק סרגיי פלקין לא מפסיק לצאת נגד טוטנהאם בשל הדרך בה צירפה את מנור סולומון. כזכור, פלקין איים פעמים רבות כי יפעל במישור המשפטי נגד המועדון הלונדוני, וכעת הוא מאשים את הספרס בניצול המלחמה באוקראינה לטובת החתמתו של הקשר הישראלי. על כך פורסם היום (שני) ב"טלגרף" הבריטי.

"הם פעלו כמו שודדי דרכים", טען האוקראיני והבהיר כי תמו סופית הניסיונות להגיע להבנות עם טוטנהאם בנוגע להסדר שיעניק לשחטאר אחוזים ממכירה עתידית של סולומון, שנרכש ממכבי תקוה ב-6 מיליון יורו בזמנו. "אני מרגיש רע מאוד לגבי טוטנהאם. אני לא מאמין שמועדון כזה נוהג כך. זה לא מתקבל על הדעת. מילא היה מדובר במועדון קטן ללא הרבה כסף, אולי הייתי מבין. אבל טוטנהאם? איך זה אפשרי?", התקומם פלקין.

מנכ"ל שחטאר דונייצק סרגיי פלקין. Selim Sudheimer, GettyImages
לא מוכן לוותר. סרגיי פלקין/GettyImages, Selim Sudheimer

מנכ"ל שחטאר העריך את שוויו של סולומון בכ-25 מיליון יורו: "השקענו בשחקן ופיתחנו אותו לשווי כזה. אמרתי לטוטנהאם שאני לא צריך את הכסף עכשיו, שיתנו לנו 30-40 אחוז ממכירה עתידית. אבל הם אמרו 'לא, אנחנו לא יכולים. ניתן לך 10 אחוז. זה לא רציני ולא מכבד".

שחקנה של נבחרת ישראל אינו היחיד בסיטואציה הזו. שחטאר נמצאת בהליך משפטי נגד ליון, שלטענת האוקראינים קיבלה תמורה כספית עבור טטה אחרי שצירפה אותו בדרך שבה עבר סולומון לספרס. פלקין אף הוסיף דוגמאות מריאל מדריד וקורינתיאנס, ש"היו יכולים לקחת את השחקנים שלנו בחינם, אבל אמרו 'אנחנו לא רוצים לשחק איתכם מלוכלך' ושילמו תמורת ההשאלות" של ויניסיוס טוביאס ומייקון בהתאמה.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שחקן טוטנהאם מנור סולומון. Marc Atkins, GettyImages
שווה 25 מיליון יורו? מנור סולומון/GettyImages, Marc Atkins

כזכור, טוטנהאם ניצלה פסיקה של פיפ"א שהתירה לשחקנים הזרים לעזוב קבוצות אוקראיניות ללא תמורה כספית, גם אם היו חתומים על חוזה, וזאת בעקבות המלחמה באותה מדינה. שחטאר תמתין להתפתחויות בתביעה מול ליון לפני שתחליט כיצד לפעול בגזרת הקבוצה הנוכחית של סולומון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully