וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל שחטאר: "אנחנו קידמנו את סולומון, ייתכן ונלך לבית משפט"

האוקראינים מאסו במגעים עם טוטנהאם בנוגע לפיצוי על הישראלי: "הוא שווה לפחות 18 מיליון יורו וזה בזכותינו. פיפ"א מקדמת סיסמאות שאנחנו משפחה, אבל רק לוקחת מאיתנו את השחקנים"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 16.2/ספורט1

החודש אוקראינה מציינת שנתיים לפלישה הרוסית לשטחה ולתחילת המלחמה, שהשפיעה דרמטית גם על הכדורגל המקומי. באותה תקופה שיחק בשחטאר דונייצק מנור סולומון, ובעקבות החוקים שפיפ"א קבעה לגבי שחקנים זרים באוקראינה הוא עבר לפולהאם מספר חודשים לאחר מכן ללא תמורה. חוזהו המקורי שחטאר הסתיים במהלך העונה שעברה, והקיץ הוא חתם כשחקן חופשי בטוטנהאם. המשמעות היא שהכתומים לא קיבלו כסף על שחקן הכנף הישראלי, והם ממש לא מרוצים מכך.

מנכ"ל שחטאר סרגיי פאלקין התראיין וסיפר: "טוטנהאם החתימה שחקן עם שווי שוק של לפחות 18 מיליון יורו. הוא הגיע לערך הזה בזכותינו, אנחנו השקענו, הבאנו אותו לאוקראינה וקידמנו אותו. היו לי מגעים ארוכים עם טוטנהאם והתעייפתי. אני מחכה לפידבק אחרון ואז יש שתי אפשרויות - או שנקבל את מה שהם יציעו לנו, או שנלך לבית משפט".

מנור סולומון נבחרת ישראל. קובי אליהו
סוגיית סולומון תגיע לבית המשפט? סולומון/קובי אליהו

"יש כאן עניין משפטי ומוסרי, כשמישהו במשפחת הכדורגל בבעיה, צריך לעסוק בעניין המוסרי", המשיך פאלקין, "פיפ"א יכולה לעשות המון, הרבה יותר ממה שהיאיכולה לדמיין. אמרנו שאנו לא מאיצים בהם להחזיר לנו את הכסף. בואו נארגן התרמה לאוקראינה ולכדורגל האוקראיני, במלחמה איבדנו הרבה מתקני כדורגל. פיפ"א מקדמת סיסמאות שאנחנו משפחה, אבל אוקראינה היא חלק מאותה משפחה. מה הם עשו? רק לקחו לנו את השחקנים והובילו אותנו לחובות".

פאלקין גם התייחס לסוגיית הסופרליג, וגם הוא הצטרף לרשימת המתנגדים למיזם: "לא מבין את הליגה הזו, למה צריך לשנות משהו? אופ"א התפתחה בעשור האחרון, היא הגדילה את כמות המשחקים והמפעלים. הסופרליג גורם לנו לא ללכת למגרשים, רק להדליק טלוויזיה ולראות את הקבוצות הגדולות אחת נגד השנייה. העשירים יהפכו לעשירים יותר והאחרים ייעלמו. הסופרליג לא קשור לכדורגל, רק לכסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully