וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחטאר דונייצק תתבע את טוטנהאם בגלל סולומון: "לא כיבדה אותנו"

מנכ"ל האוקראינים במתקפה נגד התרנגולים, לאחר שהצדדים לא הגיעו להבנות: "הם קיבלו בחינם שחקן ששווה 20 מיליון יורו והציעו לנו סכום מעליב. פיצוי של 20-30 אחוז משוויו יהיה הוגן"

תקציר: מנור סולומון בישל פעמיים, טוטנהאם הביסה 2:5 את ברנלי/ספורט1

כשמונה חודשים עברו מאז שמנור סולומון הצטרף רשמית לטוטנהאם ללא תמורה בחוזה ארוך טווח, בחסות החוק שמאפשר לכדורגלנים מהליגה האוקראינית לעזוב, והמאבק בין שחטאר דונייצק לתרנגולים עולה מדרגה.

האוקראינים כבר תקפו בעבר את טוטנהאם על כך שהחתימה אותו בחוזה לחמש שנים ואיימו בתביעות משפטיות על כך שהתאפשר לישראלי לעזוב ללא תמורה, וכבר היו דיווחים על כך שטוטנהאם הסכימה לפצות את שחטאר דונייצק בהבנה שנעשה לה עוול וכדי להימנע מסכסוך משפטי, אלא שהיום (שלישי) מנכ"ל שחטאר יצא למתקפה נוספת נגד טוטנהאם ואישר סופית כי השיחות בין הצדדים הסתיימו ללא הסכמה, כך שייתכן שהסוגיה תוכרע רק בבית המשפט.

מנור סולומון טוטנהאם. טוטנהאם, אתר רשמי
המאבק לא הסתיים. מנור סולומון/אתר רשמי, טוטנהאם

סרגיי פלקין, מנכ"ל שחטאר דונייצק, התראיין ל-ESPN וטען: "היינו בשיחות אינטנסיביות עם טוטנהאם מאז חודש אוקטובר, אבל שם בחרו שלא לנהוג בכבוד וביושרה. אנחנו מרגישים שטוטנהאם לא כיבדה אותנו כמועדון. טוטנהאם הציעה לנו פיצוי, אבל זו הייתה הצעה לא רצינית. זו הייתה הצעה מעליבה, הציעו לנו פירורים כדי להראות לנו שהם מוכנים לשלם משהו, אבל זה אפילו לא היה בר השוואה למה שהם קיבלו".

כזכור, שחטאר דונייצק רכשה את מנור סולומון ממכבי פתח תקוה עבור 6.5 מיליון יורו והציפייה של האוקראינים הייתה למכור את הישראלי לאחר מספר שנים בסכום עתק, אלא שבעקבות המלחמה הוא עבר לפולהאם בהשאלה ללא תמורה ולאחר מכן ניצל את העובדה שנכנס לשנתו האחרונה בחוזה וחתם בטוטנהאם לחמש שנים, בידיעה שגם כך לאוקראינה הוא לא יצטרך לחזור בהתאם לחוזהו.

"טוטנהאם זה מועדון מהטופ העולמי והם לא יכולים להתנהג בצורה הזו. זו התנהלות מוזרה ממועדון שבכל העולם מכירים. ניהלנו מו"מ במשך חודשים ואם להיות כנים אז בכלל לא ביקשנו סכום עתק. בשלב מסוים אמרנו להם אפילו שרק יפצו אותנו אם הם ימכרו אותו בעתיד - הם קיבלו בחינם שחקן ששווה 20 מיליון יורו, שחקן שהשקענו בו והם לא מכבדים את זה. אומרים כל הזמן שאנחנו כולנו יחד בענף הכדורגל, ואז מועדון מקבל שחקן כזה בחינם ואפילו לא מסתכל על הצד השני. זה פשוט לא הוגן. אם נקבל 20 או 30 אחוז מהשווי שלו זה יהיה הוגן, לפחות בסיטואציה הזו. אם נצטרך נפעל נגדם בבית המשפט, אבל אני מקווה ומאמין שבסוף הבעלים דניאל לוי יבין אותנו ויושיט לנו יד. אנחנו מדינה שנמצאת במלחמה וכל העולם תומך בנו, ולכן אנחנו מבקשים עזרה. ב-CAS כבר הפסדנו, אבל אנחנו לא נוותר מתוך אמונה שאם מועדון מקבל משהו בחינם, זה לא מוצדק".

מטוטנהאם נמסר בתגובה לפניית ESPN: "העברנו לשחטאר דונייצק תרומה לאחר משחק הידידות בינינו בקיץ ואנחנו ממשיכים לשוחח איתם על הסיטואציה הנוכחית, אבל לא דרך התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully