וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפספוס של בארסה: "הפער מריאל מעולם לא היה כה גדול"

אחרי צירופו של אמבפה לריאל, בברצלונה נזכרו בקיץ בו יכלו להחתימו, ולא קונים את ההצהרות האופטימיות של טבאס על "ליגה תחרותית": "הבדלי רמות מטרידים"

שחקני ריאל מדריד חוגגים בעיר את הזכייה בליגת האלופות, 2024/רויטרס

אלו ימים של חגיגות במדריד, ולברצלונה לא נותר אלא להביט מהצד בקנאה וחשש. אחרי שהבלאנקוס זכו בליגת האלופות, אמש (שני) הם גם הכריזו רשמית על הצטרפותו של קיליאן אמבפה, הדובדבן שבקצפת בפרוייקט הגלקטיקוס החדש.

אמבפה ייצור במדריד חוליה התקפית עמוסת כישרון שמאיימת לשלוט בכדורגל העולמי - מה שמן הסתם מגביר את החששות של ברצלונה בכל הנוגע לרמת הדומיננטיות שריאל תשיג גם בזירה המקומית. בארסה נמצאת בעיצומה של תקופת מעבר, ואומנם מקווה שמינויו של האנזי פליק למאמן תביא מפנה, אבל אין לה אשליות בכל מה שנוגע למאבק עם היריבה הנצחית.

"ברצלונה הנוכחית לא באמת מסוגלת להתחרות בריאל מדריד. פערי הרמות בספרד מעולם לא נראו כל כך גדולים", כתבו אתמול ב"ספורט" הקטלאני. חבייר טבאס, נשיא הליגה הספרדית, אמר אתמול בתגובה למעבר של אמבפה ש"הליגה תהיה מעניינת ותחרותית מאוד בעונה הבאה", כשהוא מנסה להשוות בין כוכבי ריאל לברצלונה ומסביר ש"מצד אחד יהיו לריאל את אמבפה, ויניסיוס ובלינגהאם, ומצד שני יהיו לברצלונה את ימאל, גאבי ופדרי - כך שהתחרות תהיה קשה מאוד".

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן מול לאמין ימאל שחקן ברצלונה. רויטרס
עם כל הכבוד ללאמין ימאל (משמאל), זה לא באמת בר השוואה. אמבפה מול ברצלונה/רויטרס

הכל על העברת קיליאן אמבפה

אבל בברצלונה לא קונים את זה, וב"ספורט" מסבירים: "ברצלונה של פליק תיבנה בצלמה של ברצלונה של לואיס אנריקה. היא תהיה אנדרדוג שתנסה לעקוץ את ריאל מפעם לפעם, אבל קשה להאמין שבאמת תצליח להתחרות בה. הבדלי הרמות נראים מטרידים".

בברצלונה אף נזכרו במה שהוגדר כ"פספוס עצום": חבר הנהלה במועדון לשעבר אישר כי אמבפה אכן היה מועמד של ממש בקיץ 2017, אחרי עזיבתו של ניימאר לפריז סן ז'רמן, אולם ברצלונה נמנעה מלהשלים את המהלך בסופו של דבר. שבע שנים לאחר מכן, היא כנראה מתחרטת בגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully