וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א דורסת: "נהיה מוכנים לירושלים בחצי הגמר"

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 22:36

האלופה הביסה את נס ציונה, וברוקאל, שעמד על הקווים במקום קטש החולה, מרגיש ש"אנחנו במצב טוב". טפירו: "לצערי לא הופענו לסדרה"

מחוץ לקווים, 2.6/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: נתי ברנד

אחרי שני משחקים חד צדדיים, מכבי תל אביב הביסה הערב (ראשון) פעם נוספת את נס ציונה, הפעם 64:105, ועלתה לשלב חצי הגמר, שם היא ממתינה להפועל ירושלים שהשלימה 0:3 על הפועל חולון. הסדרה נגמרה בהפרש כולל של 100 נקודות, כאשר שיא כל הזמנים בהפרש בסדרה של הטוב מחמש הוא 120 נקודות, של מכבי תל אביב נגד רמת השרון ברבע גמר הפלייאוף ב-2003/4.

ג'וזפ מריה ברוקאל, עוזר המאמן, עמד על הקווים בהיעדרו של עודד קטש החולה: "הסיכום זה מה שאמרתי לשחקנים, זה שיותר ממה שהמאמנים יכולים לעזור לשחקנים, השחקנים יכולים לעזור למאמנים. שיחקנו טוב מאוד, שיחקנו הגנה, רצנו. שיחקנו טוב.

"היינו צריכים קצת זמן בתחילת המשחק, דחפתי את השחקנים לא להסתכל על התוצאה, להסתכל רק על המשחק. לעשות את מה שעשינו בשני המשחקים הקודמים, הטקטיקות יעבדו רק אם הם באים לשחק. הם הוכיחו שהם היו מוכנים, בשנה שעברה התקשינו נגד באר שבע ברבע הגמר. זה היה הרבה יותר קל בשבילי.

"אחרי שמפסידים באירופה, יש נפילות, זה קרה לנו גם בעונה שעברה נגד מונאקו. היינו יותר מוכנים מהעונה שעברה, זה לא קל לשחק בגביע אחרי שעפים מהיורוליג, זה בדרך כלל לא שם. לא היינו מוכנים לשחק את המשחק ההוא, אנחנו נהיה מוכנים לשחק נגד ירושלים בחצי הגמר. אנחנו בסיטואציה טובה מאוד.

"אנחנו עוד לא יודעים מתי נשחק, אולי חלק מהשחקנים יהיו מוכנים כשתתחיל הסדרה, נצטרך להחליט לפי הסדרה ולפי היריבה".

שחקן מכבי תל אביב רפי מנקו חוגג שלשה. דני מרון
מאני טיים בזירה המקומית. מנקו/דני מרון
רומן סורקין שחקן מכבי תל אביב חוגג. דני מרון
בכושר טוב. סורקין/דני מרון

יאיר קרביץ: "אכזבה, היינו בכושר טוב לפני הפלייאוף, עשינו חמישה ניצחונות רצופים. לא הופענו לסדרה כל כך, ניסינו לתת את כל כולנו, וזה לא הצליח. אני גאה בלחימה של החבר'ה. הפנים קדימה. העונה הייתה מאוד מורכבת, עם הרבה עליות וירידות, אחת המטרות ששמנו זה לעשות פלייאוף. בסוף זה היה הדברים הקטנים, יכולנו להיות יותר אגרסיביים על הכדור, לשחק יותר חזק. בקושי רצנו ולעשות עצירות, אנחנו קבוצת ריצה. במשחק העומד יותר קשה לנו".

מאיר טפירו: "לצערי לא הופענו לסדרה. בעיקר בקטע של הקליעה, אמנם יסתכלו ויגידו שחטפנו הרבה נקודות, אבל כשהתחיל המשחק היינו שם מבחינה הגנתית גם, אבל כשאתה לא קולע אתה חוטף נגד מכבי, והולך אחורה. זה מה שקרה לנו בשני המשחקים האחרונים. אני גאה מאוד בשחקנים, עשינו חמישה ניצחונות בפלייאוף התחתון, נכנסנו לפלייאוף העליון. כל יומיים משחק זה לא פשוט, עם הרבה פצועים שלא שיחקו, היה עומס על שחקנים מסוימים. סיימנו את העונה בפלייאוף, גאים על כך, למרות שחטפנו בראש, שנה הבאה נבוא חזקים יותר.

הייתה לנו תקופה טובה מאוד, חמישה ניצחונות בכדורסל טוב, 42 אחוז ל-3, הרבה שלשות במשחק. הסדרה הזאת שלא הצלחנו לקלוע שלשות, בסוף חטפנו בראש. יש הרבה תובנות מסדרה כזאת, אחד הדברים שאתה תמיד צריך זה ללמוד ולהסתכל קדימה. למדתי הרבה, פנינו לעונה הבאה, הסתיים חלק יפה במועדון, עשינו פלייאוף, אנחנו שמחים, משחק אחרון בבית היה אולם מלא עם אווירת כדורסל. חשובה לנו הקהילה שלנו, אנחנו רוצים להיות חלק מהם, קשורים אליהם, אני שמח שהצלחנו לעשות את זה. נסתכל על חצי הכוס המלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully