וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוויפ ראשון מאז 2019: ירושלים הדיחה את חולון

מחזיקת הגביע תפגוש את מכבי תל אביב בחצי הגמר ה-11 שלה ב-12 שנים, אחרי שהביסה 75:93 את הסגולים שלא יהיו בין ארבע הראשונות אחרי שלוש עונות רצופות. רנדולף נפצע בקרסול וייבדק

לראשונה מאז פלייאוף 2019, הפועל ירושלים השלימה הערב (ראשון) סוויפ בסדרה של הטוב מחמישה משחקים: מחזיקת גביע המדינה הדיחה את הפועל חולון בדרך להופעה 11 בחצי הגמר ב-12 העונות האחרונות. אחרי שני משחקים צמודים מאוד בסדרה, הפעם האדומים הביסו ללא תנאי בדרך לניצחון 75:93.

חולון החבולה והחסרה, שכבר איבדה במהלך הסדרה את טאג' מקול וניב משגב, בנוסף לסי ג'יי האריס שהושבת עוד לפני כן, הופיעה הערב גם ללא ג'סטין סמית' שהתלונן על בעיות נשימה אחרי שהצטיין במשחק הקודם. השמיכה הייתה קצרה מדי עבור הקבוצה של עמית שרף, ששמטה רצף של שלוש עונות בהן הופיעה בחצי הגמר. זה הסוויפ הראשון שהסגולים סופגים בסדרה של הטוב מחמישה משחקים מאז 1999.

הפועל ירושלים סופרת 16 ניצחונות מ-18 משחקים בכל המסגרות מאז שהודחה מליגת האלופות של פיב"א, כאשר הערב הדיחה את חולון בסדרת פלייאוף לראשונה מאז ה-1:3 עליה ב-2014. כעת יפגשו האדומים את מכבי תל אביב בסדרה לראשונה זה 11 עונות, כשהזיכרון הטרי מהניצחון בגמר הגביע ביד אליהו בוודאי יעניק להם ביטחון ורוח גבית.

עם זאת, לא הכל חיובי בירושלים: הקפטן והכוכב, ליוואי רנדולף, נפצע הערב בקרסול במהלך הרבע השני - ולא חזר לשחק. רנדולף הזדקק לעזרת אנשי הצוות של קבוצתו כדי לרדת אל חדר ההלבשה וחש כאבים כשדרך על הרגל. מטעם הקבוצה נמסר שהוא ייבדק מחר על מנת לקבוע את חומרת הפציעה.

שחקן הפועל ירושלים ג'אקורי וויליאמס עם קאדין קרינגטון. לירון מולדובן
תצוגת עליונות. הפועל ירושלים/לירון מולדובן
שחקני הפועל חולון מאוכזבים: דיאונדרה ברנס, יותם חנוכי, נתנאל ארצי. לירון מולדובן
סוויפ ראשון אחרי הרבה זמן. הפועל חולון/לירון מולדובן

קלעו להפועל ירושלים: כריס ג'ונסון 16 (6/7 ל-2, 6 ריבאונדים), ג'אקורי וויליאמס (7 ריבאונדים) ויובל זוסמן 15 כל אחד, קאדין קרינגטון 9, ליוואי רנדולף 7, ספידי סמית' 6 (7 אסיסטים), אלכס טיוס 5, אפק אמסלם ונועם דוברת (6 אסיסטים) 4 כל אחד, עוז בלייזר ואור קורנליוס 3 כל אחד.

קלעו להפועל חולון: קווין הרווי (6 ריבאונדים) ושון דאוסון 18 כל אחד, דרו קרופורד 15, דיאונדרה ברנס 9, שחר עמיר 6, נתנאל ארצי 4, יותם חנוכי 3, בן אלטשולר 2.

עוד בוואלה!

רק שני שחקנים עם חוזה לעונה הבאה: המהפכה של הפועל חולון

לכתבה המלאה
שחקני הפועל ירושלים חוגגים. לירון מולדובן
ועכשיו, לקלאסיקו. הפועל ירושלים חוגגת בסיום/לירון מולדובן
שחקני הפועל חולון: סי ג'יי האריס, טאג' מקול, ג'סטין סמית'. לירון מולדובן
הפועל חולון סבלה מחיסורים רבים מדי/לירון מולדובן

מהלך המשחק

רבע 1:

האורחים התחילו טוב יותר עם שלשות של הרווי וברנס וסל של קרופורד שלח את אלון לפסק זמן בפיגור 10:2. וויליאמס הכניס את המארחת לעניינים ורנדולף קלע שלשת בכורה, אלא שדאוסון וארצי שמרו על ההובלה, 14:18. קרינגטון וג'ונסון הובילו מהפך עם עלייתם מהספסל, סל של ברנס צמצם ל-24:23 אחרי 10 דקות.

שחקן הפועל ירושלים ליוואי רנדולף פצוע ליד מנהל הקבוצה עדי כהן סבן. לירון מולדובן
צרה לירושלמים. רנדולף יורד פצוע/לירון מולדובן
שחקן הפועל חולון קווין הרווי מול הפועל ירושלים. לירון מולדובן
הרווי פתח טוב, אבל חולון החזיקה בקושי מחצית אחת/לירון מולדובן

רבע 2:

עמיר הצטרף לחגיגת השלשות, ברנס המשיך להרשים והרווי בקליעה נוספת קבע 28:33. לוי מזער נזקים, הרווי בדקות טובות דאג להגדיל בחזרה, רנדולף קלע סל אחרון בטרם נפצע בקרסול וירד לטיפול בחדר ההלבשה, וקרופורד קבע 40:34. שלשה של קורנליוס שינתה את המומנטום, וויליאמס השתלט על הצבע וגם שלח את קרינגטון לדאנק קל במסירה נהדרת, שרף הזעיק פסק זמן וארצי קבע 41:42 מהקו. צמד שלשות של סמית' העבירו את ההובלה לירושלים, בלייזר שעלה לדקות ראשונות בסדרה הוסיף עוד אחת וג'ונסון בסל מריבאונד התקפה סגר ריצת 0:11 שפתחה לראשונה פער דו-ספרתי, 42:52 בהפסקה.

שחקן הפועל ירושלים ג'אקורי וויליאמס. לירון מולדובן
דומיננטי מתחת לסלים. ג'אקורי וויליאמס/לירון מולדובן
שחקן הפועל חולון שון דאוסון מול שחקן הפועל ירושלים נמרוד לוי. לירון מולדובן
גם שון דאוסון סיפק את הסחורה, מה שלא הספיק לאורחת/לירון מולדובן

רבע 3:

ברנס ודאוסון חזרו טוב מחדרי ההלבשה וצימצמו בחזרה לחד-ספרתי, אלא שיובל זוסמן הצטרף לקולעים מבחוץ ודאנק של ג'ונסון קבע 48:61. סמית' חטף ושלח את זוסמן לליי אפ, לוי קבע כבר 17 הפרש, קרופורד הוריד בשלשה אבל ג'ונסון הגדיל שוב מהקו, 51:67. נועם דוברת השאיר את זוסמן לקרש-סל, יותם חנוכי עלה על הלוח בצמד קליעות עונשין, דוברת הלהיב את הקהל במהלך של שלשה פלוס פאול ובסיום הרבע השלישי 54:75 לירושלים.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים: ג'אקורי וויליאמס, כריס ג'ונסון, עוז בלייזר. לירון מולדובן
הפעם הפועל ירושלים לא נגררה למשחק צמוד/לירון מולדובן
דרו קרופורד מחבק את מנהל קבוצת הפועל חולון, ניר אורון. לירון מולדובן
יישאר בעונה הבאה? דרו קרופורד עם מנהל הקבוצה, ניר אורון/לירון מולדובן

רבע 4:

סמית' חיפש את טיוס פעם אחר פעם בתחילת הרבע הרביעי, ההפרש טיפס ל-24, אבל דאוסון חזר מפסק זמן נחוש כדי לשמור את המשחק פתוח והוריד ל-81:65. שלשה של זוסמן ופלוטר של קרינגטון הגדילו בחזרה את הפער, דאוסון קלע שלשה נוספת אבל תיקון של זוסמן בריבאונד התקפה קבע 68:89. הקהל הירושלמי התחיל לחגוג, שני המאמנים הלכו עמוק לספסל, אפק אמסלם "נכנס לעיתון" ובסיום 75:93 משכנע לירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully