וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק שני שחקנים עם חוזה לעונה הבאה: המהפכה של הפועל חולון

2.6.2024 / 22:31

נתנאל ארצי ויותם חנוכי יישארו, שון דאוסון יעזוב, אליעד טל יצטרף ורוב הסגל צפוי להתפזר. את עמית שרף יחליף כנראה מאמן שכבר היה בקבוצה. וגם: הרעיון המהפכני שהוצע, אבל ספק אם ייצא לפועל

תקציר מחצי גמר הפלייאוף הספרדי בכדורסל: ריאל מדריד - ברצלונה 98:104/ספורט1

לראשונה מאז ליגת הקורונה ב-2020, הפועל חולון לא תהיה העונה בין ארבע הגדולות בכדורסל הישראלי. לראשונה מאז 2016, היא לא רשמה אפילו ניצחון אחד במהלך הפלייאוף. לא מעט נסיבות מקילות ליוו את הסגולים במהלך עונת המלחמה, אבל לישורת האחרונה הם הגיעו בהרכב חסר ועם רשימת נעדרים ארוכה, והקבוצה עומדת בפני מהפכה.

המאמן עמית שרף סיים את עונת הבכורה המלאה שלו כמאמן ראשי בליגת העל, והערב (ראשון) ניהל את משחקו האחרון על הקווים עם חולון. כל הסימנים מורים על כך שהוא יעבור לקראת העונה הבאה לעירוני נס ציונה, שבה החל את דרכו המקצועית ושמייצגת את העיר שבה הוא מתגורר.

עדיין לא ברור מי יחליף את שרף בחולון, אבל אפשר להעריך בזהירות שיהיה מדובר במאמן בעל עבר במועדון: אור שקדי פירסם כאן בוואלה ספורט את שמותיהם של שני המועמדים הבכירים, סטפנוס דדאס מהפועל תל אביב (שאימן את חולון בין 2020 ל-2021) וגיא גודס מהפועל חיפה (ששימש בתפקיד בין 2022 ל-2023).

נתנאל ארצי, ניב משגב, הפועל חולון. לירון מולדובן
זה שימשיך, וזה שתלוי בהצלחת המשא ומתן. נתנאל ארצי עם ניב משגב/לירון מולדובן

בחולון העלו בשבועות האחרונים רעיון מהפכני שבמסגרתו גיא פניני ימונה למאמן הקבוצה. נראה שהסיכויים לביצוע המהלך בקיץ הקרוב אינם גבוהים. כוכב העבר צפוי להמשיך כעוזר מאמן מכבי תל אביב, בפרט לאחר הארכת חוזהו של עודד קטש.

הסגולים צפויים להמשיך לעונה שמינית ברציפות בליגת האלופות, ואם לא יחול שינוי משמעותי במצב המלחמה, הם ייאלצו להיערך לאירוח במדינה זרה (כמו הנציגות הישראליות האחרות באירופה). ומה בנוגע לסגל?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
  • יש רק שני שחקנים שאפשר לומר עליהם בוודאות שיישארו - נתנאל ארצי, שמחזיק בחוזה מובטח לעונה הבאה, ויותם חנוכי, בהתאם לאופציה הנקובה בחוזהו.
  • הקפטן ניב משגב מסיים חוזה, ובקבוצה מעוניינים להאריך איתו את ההתקשרות, אבל הוא דורש העלאה בשכרו ומחזיק בהצעות נוספות מקבוצות בליגת העל.
  • שחר עמיר קיבל הצעה לחוזה חדש ואמור להמשיך אחרי עונת הפריצה שלו. בדומה למשגב, הדבר תלוי בהצלחת המשא ומתן שיתקיים בין הצדדים.
  • ההודעה הרשמית על הצטרפותו של אליעד טל, ממצטייני הליגה הלאומית בעונה החולפת, תצא בקרוב.
עוזר מאמן מכבי תל אביב, גיא פניני. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
מאמן הפועל חולון? לא השנה, אבל לא מן הנמנע שבעתיד הקרוב. גיא פניני/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media
  • בקרב הזרים, נראה שדרו קרופורד הוא השחקן עם הסיכוי הגבוה ביותר להישאר - ובמועדון לא פוסלים את האפשרות להציע לו הארכת חוזה, גם אם לא יזכה למעמד של שחקן ישראלי לפני העונה החדשה.
  • טאג' מקול, שהגיע באמצע העונה והשתלב בצורה טובה (לפני שנפצע במהלך הפלייאוף והחמיץ את סיומו), עשוי להישאר בתנאים מסוימים. ההחלטה לגביו תתקבל על ידי המאמן החדש.
  • רשימת העוזבים ארוכה הרבה יותר, וכוללת לפחות שישה שחקנים: שון דאוסון בגזרת הישראלים, וכל הזרים מלבד קרופורד ומקול: סי.ג'יי האריס, דיאונדרה ברנס, קווין הרווי, האנס ואנוויין וג'סטין סמית'.
  • חולון הייתה רוצה לראות את סמית' ממשיך, אבל מבינה שהסיכוי לכך אינו ריאלי, והוא צפוי לממש את אופציית היציאה שברשותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully