וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס מועמד לחולון, גם דדאס בתמונה. שרף לנס ציונה?

1.6.2024 / 8:04

הסגולים קרובים לסיים את העונה ומאמנם הנוכחי מועמד לכתומים, מי שהביא את האליפות לפני שנתיים עשוי לחזור. במועדון יחכו להכרעת עתידו של היווני בהפועל תל אביב?

תקציר מחצי גמר הפלייאוף הספרדי בכדורסל: ריאל מדריד - ברצלונה 98:104/ספורט1

בעוד שדירקטוריון מנהלת הליגה יתכנס מחר (ראשון) כדי לדון בבקשת הפועל אילת להקפיא את הירידות, שצפויה להידחות לאור הודעת איגוד הכדורסל כי הוא מסרב לעולה אחת מהליגה הלאומית בעונה הבאה, צפויים בשבוע הבא תזוזות משמעותיות בכל הנוגע למשרות המאמן בליגת העל.

שלוש מהקבוצות שצפויות לעבור שינויים על הקווים ישחקו מחר - ככל הנראה - את המשחק האחרון שלהן ברבע גמר הפלייאוף: הפועל חולון, עירוני נס ציונה והפועל חיפה. אצל חלקן, השינוי תלוי במה שיקרה אצל האחרות.

עמית שרף לא מחזיק בחוזה לעונה הבאה בהפועל חולון, ובמועדון טרם החליטו האם להאריך את ההתקשרות עמו. במקביל, שרף נחשב למועמד מוביל לאימון עירוני נס ציונה, המועדון בו גדל והחל את הקריירה, כשגם אריאל בית הלחמי מועמד לתפקיד. מאמן הקבוצה הנוכחי, מאיר טפירו, יזוז כמתוכנן עם מינויו בסוף העונה לתפקיד המנהל המקצועי.

עמית שרף מאמן הפועל חולון. לירון מולדובן
אם לא ימשיך בחולון, עמית שרף עשוי לחזור לנס ציונה/לירון מולדובן

אם שרף לא ימשיך בחולון, הסגולים צפויים לחזור לאופציה של מאמן מוכר: גיא גודס הוא השם הריאלי והבולט ביותר. המאמן שהוביל את חולון לאליפות לפני שנתיים, הגיע באמצע העונה להפועל חיפה עם לא מעט שאיפות, אבל המצב הכלכלי בקבוצה די מכריע לגבי עזיבתו בקיץ, וגודס נחשב למועמד בכיר לתפקיד בחולון. שם נוסף שעולה הוא סטפנוס דדאס, מאמנה של הפועל תל אביב. האפשרות של דדאס תהיה ריאלית רק אם לא ימשיך בהפועל תל אביב, דבר שיכול להיות מוחלט רק בעוד מספר שבועות, ולא בטוח שבחולון יבחרו להמתין לו לתקופה משמעותית כל כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully