וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא מאמץ: מכבי תל אביב הביסה 64:105 את נס ציונה בדרך לחצי הגמר

האלופה שייטה לארבע האחרונות בפלייאוף עם 0:3 בסדרת רבע הגמר, גם ללא קטש החולה על הקווים. סורקין ומנקו (17 נק' ו-5 ריב' כ"א) בלטו

עירוני נס ציונה של מאיר טפירו הגיעה לפלייאוף אחרי חמישה ניצחונות רצופים, ששמו את פתיחת הקדנציה של המאמן על מאה אחוזי הצלחה, עד שהיא פגשה את מכבי תל אביב ברבע גמר הפלייאוף. הערב (ראשון) ואחרי שני משחקים חד צדדיים, מכבי תל אביב הביסה פעם נוספת את נס ציונה עם 64:105 ועלתה לשלב חצי הגמר, שם היא ממתינה למנצחת בסדרה בין הפועל ירושלים להפועל חולון.

גם ללא עודד קטש החולה על הקווים, כשבמקומו ג'וזפ מריה ברוקאל הדריך את החבורה הצהובה, בונזי קולסון (14 נק' ו-6 ריב') שחזר לסגל ורומן סורקין (17 נק' ו-5 ריב') הובילו ריצת 0:8 ויתרון 13:19 בתום הרבע הראשון. הרבע השני היה חד צדדי בריצה אדירה של המארחת כשגם ג'ון דיברתולומאו (15 נק') ואנטוניוס קליבלנד (13 נק') הצטרפו לחגיגה מחוץ לקשת, ומכבי ירדה ביתרון 28:56 להפסקה.

המחצית השנייה המשיכה את המגמה, וגם רפי מנקו (17 נק' ו-5 ריב') הצטרף לרשימת הקלעים הבולטים, כשהיתרון עמד בשיא על 36 לאלופה שהובילה 49:83 בסוף הרבע השלישי. הדהירה אמנם נעצרה קצת ברבע האחרון, אבל זה לא הפריע למכבי שסיימה עם ניצחון שלישי באחת הסדרות הקלות עבורה בשנים האחרונות.

קלעו למכבי תל אביב: רפי מנקו (5 ריב') ורומן סורקין (5 ריב') 17 כ"א, ג'ון דיברתולומאו 15, בונזי קולסון (6 ריב') 14, אנטוניוס קליבלנד 13, ג'וש ניבו (6 ריב') וחסיאל ריברו 8 כ"א, ג'ייק כהן (5 ריב') 6, לורנזו בראון (6 אס') 4, עומר מאייר 3. תמיר לבאט שותף ולא קלע.

קלעו לנס ציונה: ג'רום מיינסי (9 ריב') 20, אייזיאה ווייטהד, צוף בן משה וקייל פייט 8 כ"א, תומר לוינסון 6, ג'ורג' קינג (5 ריב') 5, ראלי אולקינס 4, יאיר קרביץ (5 אס') 3, יונתן אבולוף 2. נדב ינקוביץ' ולהב אקרמן שותף ולא קלע.

רומן סורקין מכבי תל אביב. דני מרון
סוויפ בדרך לחצי הגמר. סורקין/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1

ווייטהד ומיינסי הובילו את נס ציונה ליתרון מוקדם, ומנגד דיברתולומאו הפך והעביר את אותו לצד של המארחת. ג'ייק כהן הגדיל את ההפרש עבור הצהובים, אך לוינסון שמר על האורחת במשחק והוריד ל-2 בלבד. קולסון וסורקין הובילו ריצת 0:8 והיתרון צמח לדו ספרתי. ווייטהד מעט צמצם את הפער ומכבי ירדה ביתרון 13:19 אחרי עשר דקות של משחק.

רבע 2

קליבלנד עם נקודות ראשונות הטביע בדרך ליתרון דו ספרתי נוסף, ניבו החל להשתלט על הצבע ושלשה של מנקו קבעה 19:34 למארחת אחרי ארבע דקות וחצי. הבריחה המשיכה וההפרש חצה את רף 20 הנקודות עם שלשה של קולסון ולייאפ יפה של ג'ייק כהן בדרך ליתרון 21. פייט דייק מחוץ לקשת בשלשה הראשונה של נס ציונה הערב, בראון, קולסון ודיברתולומאו ענו עם שלוש משלהם ומכבי ירדה למחצית ביתרון 28:56.

רפי מנקו מכבי תל אביב. דני מרון
במחצית הראשונה זה לא היה כוחות. מנקו/דני מרון

רבע 3

בן משה פתח את הרבע השלישי עם שלשה, ובצד השני ניבו ומנקו דאגו להגדיל את היתרון הצהוב שהמשיך לצמוח וחצה את רף 30 הנקודות. מנקו קבר שלשה שלישית כבר הערב והביא את מכבי ליתרון 37:70 אחרי חמש דקות של המחצית השנייה. מיינסי וסורקין קלעו מכל צד ומאייר עם נקודות ראשונות נכנס לעניינים. יתרון השיא כבר הגיע ל-36 לקראת סוף הרבע שהסתיים 49:83.

רבע 4

קליבלנד עם שלשה ומנקו עם ג'אמפ שוט הביאו את המארחת ל-88 נקודות, כשמנגד מיינסי צמצם מעט את הנזק עבור נס ציונה. קליבלנד עם מהלך מלהיב הטביע פעם נוספת, ומהצד השני קרביץ דייק מחוץ לקשת. מכבי שוב חצתה את רף 100 הנקודות, כמו במשחק הראשון ועלתה לחצי הגמר עם 64:105.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully