וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן קוז'וך חתם לשנתיים בהפועל באר שבע: "שמח ונרגש"

2.6.2024 / 19:20

אחרי שהצעיד את מכבי פתח תקוה לזכייה בגביע, ברקת בחרה בקוז'וך כמחליף של ברדה בבאר שבע: "תודה לאלונה על האמון בי, מקווה שביחד נגיע להישגים רבים". ברקת: "מאחלת לו ולכולנו הצלחה"

תקציר גמר גביע המדינה 2024: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

שלושה ימים אחרי שניצח אותה בגמר גביע המדינה, רן קוז'וך חתם הערב (ראשון) בהפועל באר שבע על חוזה לשתי עונות במועדון. מי שהיה מאמנה של מכבי פתח תקוה, ואף היה קרוב להארכת חוזה אצל מחזיקת הגביע, הגיע להבנות עם בעלי הקבוצה הדרומית, אלונה ברקת, ויעמוד על הקווים בבאר שבע החל מהעונה הבאה.

מאמן הפועל באר שבע החדש רן קוז'וך לצד אלונה ברקת. הפועל באר שבע, אתר רשמי,
אתגר חדש. קוז'וך וברקת/הפועל באר שבע, אתר רשמי

"אני שמח ונרגש לחתום במועדון ולהתחיל פרק חדש בקריירה שלי", אמר קוז'וך, "אני רוצה לומר תודה לנשיאת המועדון, אלונה ברקת, על האמון בי. בימים הקרובים אתחיל בהכנות לקראת פתיחת האימונים ואני מאחל לנו שיחד נגיע להישגים רבים". נשיאת המועדון, אלונה ברקת: "אני מברכת את רן על הצטרפותו למועדון. אני מאחלת לו ולכולנו הצלחה גדולה בעונה הקרובה".

לקוז'וך בן ה-43 זאת תהיה משרת המאמן הראשי השלישית בקריירה אחרי מכבי נתניה ומכבי פתח תקוה, כשהוא יחליף את אליניב ברדה שסיים את תפקידו בבאר שבע ביום שישי האחרון.

עוד לפני גמר הגביע, שמו של קוז'וך היה ברשימות של אלונה ברקת גבוה מאוד. הזכייה של המאמן עם מכבי פתח תקוה בגביע מול הפועל באר שבע העלו גבוה מאוד את המניות שלו, ובני הזוג ברקת החליטו ללכת עליו מבין שלל המועמדים.

עוד בוואלה!

מסאי דגו צפוי לחתום בהפועל ת"א, אבל אבי לוזון אורב

לכתבה המלאה
אליניב ברדה רן קוז'וך מכבי פתח תקוה הפועל באר שבע. מערכת וואלה, מערכת וואלה
יחליף את ברדה בהפועל באר שבע. קוז'וך/מערכת וואלה, מערכת וואלה

מאמן מחזיקת הגביע יצטרף להפועל באר שבע אחרי שאימן שתי קבוצות בוגרים בדמותן של מכבי נתניה ומכבי פתח תקוה, וקודם לכן היה עוזר מאמן בבני סכנין, הפועל פתח תקוה, עירוני קרית שמונה, הפועל חדרה ובנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully