וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה מכוון לחו"ל. מה האפשרויות שלו בארץ?

1.6.2024 / 9:30

המאמן יחפש את היעד הבא בעזרת סוכנות בריטית ובטוח ביכולתו לעבוד באירופה. וגם: הפגישה בת 50 השניות עם ברקת, ומה הסיכוי שאוהדי הפועל באר שבע יצליחו להחזיר אותו?

אוהדי הפועל באר שבע נפרדים מאליניב ברדה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יממה דרמטית ואמוציונלית במיוחד עברה על אליניב ברדה. מהרגע שיצאה אתמול בשעה 14.20 ההודעה הרשמית של הפועל באר שבע על הפרידה ממנו, ברדה הוצף במאות הודעות, עשרות טלפונים וביקור של 300 אוהדי הקבוצה שהגיעו לביתו אחרי ששב בעצמו מהפגישה בביתה של אלונה ברקת בתל אביב.

אל הפגישה בבית של ברקת הגיע ברדה בלווית אביו. לצד ברקת היה מנכ"ל המועדון גיא פרימור. אלי ברקת, בעלה של אלונה, לא נכח בבית. מהרגע שברקת הודיעה לברדה כי החליטה לא לממש את ההסכם ביניהם לעונה הבאה ועד הרגע שברדה יצא מהבית של ברקת, עברו 50 שניות. המאמן לא מצא סיבה לשהות מעבר לכך, מהרגע שקיבל את הבשורה. בדרך דרומה נהג אביו וברדה ישב לידו וכתב את הודעת הפרידה שלו, אותה פרסם בפייסבוק במקביל להודעה של הפועל באר שבע.

ברדה, שגם כך היה עייף וסחוט רגשית אחרי ההפסד בגמר הגביע, דמע לא מעט אתמול. גם בפגישות עם מי שבא לביתו וגם מההודעות עצמן, שהשתדל להשיב למרבית מהן.

אלונה ברקת עם אליניב ברדה. ברני ארדוב
ברקת וברדה בימים שמחים יותר/ברני ארדוב

אז לאן פניו של סמל הפועל באר שבע? ברדה יחתום בשבוע הקרוב עם סוכנות השחקנים והמאמנים הבריטית "בייס", שנציגה בארץ הוא הסוכן עידן בן אבו. "בייס" שמייצגת מאות כדורגלנים ועשרות מאמנים וביניהם קרלו אנצ'לוטי, מאמן ריאל מדריד, תנסה למצוא לו את התחנה הבאה באירופה. ברדה לא חושש כעת ממעבר לחו"ל וכפי שהשתלב היטב בבלגיה כשחקן, כך הוא מעריך את יכולותיו לעשות את אותו מעבר כמאמן. הוא התחתן יחסית מוקדם ויש לו ילדים גדולים, כך שאין לו בעיה עקרונית לצאת כרגע לעבוד בחו"ל ולהשאיר את משפחתו בבאר שבע. לברדה גם יכולת ורבלית בשלל שפות וזה יהווה מבחינתו יתרון.

בארץ, אופציית מכבי תל אביב היתה יכולה להתאים. בקרית שלום מעריכים אותו מאוד אחרי שידע כמאמן להנחיל לא מעט הפסדים לצהובים, אבל מיטש גולדהאר עוד לא עבר למאמן ישראלי וספק אם זה יקרה מתישהו. אם רובי קין לא ימשיך, מכבי תל אביב תדע להביא מאמן זר אחר. ברדה זוכה להערכה, אגב, גם במכבי חיפה ואלמלא חזרתו של ברק בכר לכרמל, הוא היה מועמד ודאי לרשת את מקומו של מסאי דגו.

אם לא ימצא את קבוצתו הבאה בחלון הזה, ברדה ינצל את הזמן הפנוי שנכפה עליו למנוחה והשתלמויות, כאשר היעד שהוא מאוד רוצה לצאת וללמוד בו הוא מנצ'סטר סיטי, שם ימצא חבר טוב מהעבר הבלגי שלו: קווין דה בראונה.

עוד בוואלה!

לא בגלל הגמר: הסיבה העיקרית לפרידה של ברקת מברדה

לכתבה המלאה
מאמן הפועל באר שבע, אליניב ברדה, גמר גביע המדינה 2024. אריאל שלום
מעבר לחו"ל או עונת מנוחה? ברדה יחפש את היעד הבא/אריאל שלום

אמש היה גם מי שהעלה את האפשרות שאלונה ברקת תתחרט, תראה כמה אהבה ברדה מקבל וגם תעדיף לא להיכנס לעימות עם הקהל שמאיים כי לא ירכוש מנויים, ובשל כל אלה תשנה את החלטתה באשר לברדה, אבל בסביבתו של המאמן לא נתנו לכך אחוז אחד של סיכוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully