וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה עוזב את הפועל ב"ש: "הופתעתי מההחלטה"

31.5.2024 / 14:22

המאמן התבשר על ידי הבעלים אלונה ברקת כי הוחלט שלא לממש את האופציה בחוזהו להמשך ההתקשרות: "לפני מספר ימים היא הודיעה לי שהיא מעוניינת להמשיך. אני נפרד היום מהמקום שהיה לי בית"

תקציר גמר גביע המדינה 2024: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

אליניב ברדה עוזב את הפועל באר שבע. אתמול (חמישי) אחרי גמר גביע המדינה הוא סיפר על "שיחה טובה" עם הבעלים אלונה ברקת שרמזה על כוונת הצדדים להמשיך ביחד, אבל אחרי ההפסד למכבי פתח תקוה, מתברר כי הצדדים נפרדים. המועמדים המובילים להחליפו הם שרון מימר ורן קוז'וך.

"לפני דקות אחדות יצאתי מביתה של אלונה ברקת, לשם נקראתי לשיחה. בשיחה הודיעה לי אלונה שהחליטה לא לממש את האופציה לשנה נוספת איתי כמאמן", כתב ברדה בפוסט לאוהדי הקבוצה, "הופתעתי, בעיקר משום שלפני מספר ימים הודיעה לי אלונה כי היא מעוניינת להמשיך, אבל אני מקבל ומכבד את החלטתה.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. מאור אלקסלסי
"מסיים תקופה של 11 עונות בבית הטבעי שלי"/מאור אלקסלסי

"אני מסיים תקופה רצופה של 11 עונות מאז חזרתי מבלגיה לבית הטבעי שלי", המשיך ברדה, "חזרתי בזכותכם, נתתם לי להרגיש אהוב ורצוי, וזו הסיבה שחזרתי לבאר שבע. חווינו יחד, יחד! שנים של שבירת שיאים, אליפויות, תארים, אירופה, שיאים ורגעים מרגשים. כמאמן נקראתי לדגל לפני קצת יותר משתי עונות ומיד התייצבתי. התייצבתי כי ידעתי כמה המועדון הזה חשוב לנו יחד. לכם ולי. זכינו בגביע המדינה, שיחקנו באירופה, עלינו לשלב הבתים, זכינו באלוף האלופים וחווינו הצלחות לצד רגעים מאכזבים. תמיד הייתם שם, עוטפים באהבה, וגם כשכעסתם, זה היה מתוך אהבה.

בכל אחד מהרגעים הללו, הטובים והפחות טובים, הקפדתי שנשאף למעלה, נאתגר את עצמנו ולא נאבד את המיוחד בנו. אני נפרד היום מהמקום שהיה לי בית ובליבי הוא יישאר תמיד, אבל מכם אני לא נפרד. אתם תמיד איתי ובליבי. תודה למשפחת ברקת, לגיא, ניר, לכל העובדים, המתנדבים, ומעל הכל- לכל האוהדים. בזכותכם חזרתי לבאר שבע, עבורכם תמיד נתתי הכל".

כידוע, ברדה נולד בבאר שבע, גדל במועדון והיה סמל מאז ומתמיד עבור אוהדי הקבוצה. הוא עזב ב-2003 למכבי חיפה וחזר ב-2013 אחרי שש שנים מוצלחות בגנק הבלגית כדי להצעיד את הפועל באר שבע לצמרת והוביל אותה בין השאר לאליפות ראשונה זה 40 שנה, צלחת שהחלה שולשת של שלוש אליפויות. לאחר הפרישה עבד בצוות המקצועי ולמאמן מונה במרץ 2022 אחרי פיטורי רוני לוי.

מהפועל באר שבע נמסר: "בסיומה של פגישה בין הנהלת המועדון ומאמן הקבוצה הוחלט שלא לממש את האופציה הקיימת בחוזהו לעונה נוספת. אנו מודים לאליניב על תקופתו כמאמן, בה זכה עם הקבוצה בגביע המדינה לעונת 2021/2022 ובתואר אלוף האלופים לשנת 2022. כמו כן, העפיל עם הקבוצה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג בעונת 2022/2023".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully