וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בגלל הגמר: הסיבה העיקרית לפרידה של ברקת מברדה

31.5.2024 / 14:35

בסביבתה של בעלי הפועל באר שבע סיפרו שההפסד למכבי פתח תקוה הוא לא הגורם להחלטה להיפרד. שרון מימר ורן קוז'וך, מאמני בני ריינה ומכבי פתח תקוה, המועמדים המובילים להחליפו. וגם: כיצד הגיב ארגון האוהדים?

תקציר גמר גביע המדינה 2024: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

הפועל באר שבע הפסידה (אמש) בגמר גביע המדינה למכבי פתח תקוה והבוקר הדהימה כאשר הודיעה על ההחלטה לא לממש את האופציה בחוזהו של אליניב ברדה ולהיפרד מהמאמן. עם זאת, בסביבתה של אלונה ברקת טוענים שההפסד בגמר הגביע לא היה הסיבה העיקרית לפרידה.

לטענת אותם מקורבים, ההחלטה של אליניב ברדה לא לקבל לפני שלושה שבועות את ההצעה של ברקת לממש את החוזה לעונה נוספת היא שהובילה להחלטה. בסביבת הבעלים גורסים כי אם ברדה היה משיב בחיוב לפני שלושה שבועות ולא מבקש לחשוב על ההצעה כיוון שלא היה מרוצה מהתקציב המסתמן, הוא היה ממשיך לעונה נוספת אפילו שהקבוצה הפסידה אמש בגמר.

רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה לצד שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. ברני ארדוב
המועמדים המובילים להחליף את ברדה/ברני ארדוב

המועמדים המובילים להחליף את ברדה כעת הם שרון מימר שרק השבוע האריך את חוזהו בבני ריינה, אבל הכניס לחוזה סעיף שחרור לאחת הגדולות ובהן הפועל באר שבע, וכן רן קוז'וך, מאמן מכבי פתח תקוה שזכה אתמול בגביע ורק בשבוע הבא אמור לחתום על הארכת חוזהו במועדון. מועמדים נוספים הם מסאי דגו שעזב את מכבי חיפה ומאמן נבחרת הנוער של ישראל אופיר חיים, אך תחילה ינסו במועדון לצרף את אחד מבין מימר או קוז'וך.

יש לציין שארגון אוהדי הפועל באר שבע, UltraSouth, כתב אחרי ההחלטה להיפרד מברדה: "את הראש את האשמה!!! במקום לתת תקציב לשחקנים החלטת להביא מישהו שיגיד לך אמן!!! הכרזת היום מלחמה על קיומו של המועדון. נגמרו ימי החסד שלך!!!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully