וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסעיף של מימר תקף עד ה-30.6, קוז'וך ישהה את המו"מ?

31.5.2024 / 16:25

מקורביה של ברקת טוענים שהיא זקוקה למספר ימים כדי להחליט מי יחליף את ברדה בהפועל באר שבע. גם מסאי דגו ואופיר חיים בין המועמדים

תקציר גמר גביע המדינה 2024: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

אחרי ההודעה של אלונה ברקת לאליניב ברדה כי דרכיהם נפרדות, תיקח בעלי הפועל באר שבע מספר ימים כדי לקבל החלטה מי יהיה המאמן הבא של הפועל באר שבע.

העובדה ששרון מימר, שנחשב לאחד משני המועמדים המובילים לתפקיד, נמצא בחופשה פרטית ביפן, לא אמורה להוות בעיה והשניים יוכלו לקיים שיחת זום כדי לקבל החלטה. כזכור, רק שלשום חתם מימר במכבי בני ריינה, אלא שהוא הכניס לחוזהו סעיף שמאפשר לו לעזוב לכל אחת מ-3 הגדולות. הסעיף הוא עד ה-30 ביוני, כך שיש זמן גם למאמן וגם להפועל באר שבע.

במקביל תבחן ברקת את אופציית רן קוז'וך, שטרם חתם על חוזה במכבי פתח תקוה. במועדון שזכה אמש בגביע המדינה בטוחים שקוז'וך יחתום אצלם בתחילת השבוע הבא, אבל כלל לא בטוח שזה יקרה אם ברקת תחליט בימים הקרובים שהיא רוצה אותו. אם כן, קוז'וך עשוי להשהות את המגעים שלו במכבי פתח תקוה כדי לזכות בשדרוג ולעבור להפועל באר שבע.

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה עם אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
אולי בכלל דגו יחליף את ברדה?/דני מרון

אופציית מסאי דגו גם היא חזק בתמונה, בניגוד לטענות שונות כאילו להפועל באר שבע אין כוונה לצרפו. מאמן מכבי חיפה היוצא הוא בהחלט שם שנלקח בחשבון במועדון.

בנוסף לשלושה גם אופיר חיים בתמונה, אולם בעדיפות נמוכה יותר לעומת שלושת המועמדים הראשונים. ברקת, כאמור, תיקח לעצמה זמן כדי לקבל החלטה ולא תמהר. בסביבתה טוענים שהיא צריכה מספר ימים כדי לקבל החלטה מושכלת, מה עוד שהפרידה מברדה עדיין טרייה עבורה ומכאן שהיא לא תמהר לקבל החלטה בנוגע למחליף ביומיים-שלושה הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • שרון מימר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully