וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה חגגה כל הלילה, לוזון "כמו בחתונה"

אלפי אוהדים חגגו עם הקבוצה את הזכייה בגביע המדינה, לוזון הנרגש כבר מתכונן לקיץ: השיחות עם קוז'וך, הבעיות לאירופה, המו"מ עם מכבי חיפה והשינוי במצבת הזרים

חגיגות הזכייה של מכבי פתח תקוה בגביע המדינה/רענן ברנובסקי

לילה של חגיגות עבר על אנשי מכבי פתח תקוה, לאחר שהקבוצה זכתה אמש בגביע המדינה, אחרי נצחון דחוק אבל מאוד מתוק 0:1 נגד הפועל באר שבע. המלאבסים חגגו במשך דקות ארוכות עם הגביע על הדשא, אל מול 6000 האוהדים הנרגשים, שנכחו ביציעי בלומפילד. מהאצטדיון, נסעו כולם אל היכל הספורט אמסטרדם, שבפתח תקוה, שם התקיים אירוע החגיגות בחסות ראש העיר רמי גרינברג. קרוב ל- 1000 אוהדים שהגיעו לחגיגה, קיבלו את אוטובוס השחקנים, במופע פירוטכניקה שכלל אבוקות, זיקוקים ורימוני עשן כחולים, כאשר כל שחקן שירד מהאוטובוס, נישא על כתפי האוהדים. מאות האוהדים שהגיעו למסיבת הנצחון, עטופים בצעיפים דגלים וחולצות המועדון, נהנו מהופעה של הזמר רגב הוד, שדאג להטריף אותם ואת השחקנים שעלו אל הבמה עם הגביע.

צפו בחגיגות מהאולם

צפו בשחקני מכבי פתח תקווה חוגגים את הזכייה בגביע/רענן ברנובסקי

מי שנראה מאושר יותר מכולם באירוע החגיגות, היה יושב ראש המועדון, אבי לוזון, שהצליח בקדנציה שלו, להביא גביע היסטורי למכבי פתח תקוה, אחרי 72 שנים ללא תואר גדול. לוזון נשאר באולם, עד שאחרון האוהדים התפנה ובסיום אמר: "בחתונה של הילדים שלי לא הצטלמתי עם כל כך הרבה אנשים ולא לחצתי ידיים כמו שעשיתי הערב. אני נהנה מכל רגע ומגיע לכולם כל הכבוד על הגביע הזה".

מחזיקת הגביע הטרייה, תשחק בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, ובעקבות הניקוד האירופי הנמוך שלה היא תהיה כמובן לא מדורגת. הגרלת המשחקים תיערך ב-19.6 והמשחקים עצמם יתקיימו ב-25.7 והגומלין שבוע לאחר מכן ב-1.8. אבי לוזון קיבל את עצת אנשי אופ"א והקבוצה תקיים את משחק הבית שלה בפולין.

עוד בוואלה!

חוזרת לאירופה אחרי 19 שנה: מה מצפה למכבי פתח תקוה?

לכתבה המלאה
רן קוז'וך, אביב סלם, מכבי פתח תקוה, חוגגים את הזכייה בגביע המדינה 2024. דני מרון
רן קוז'וך, אביב סלם, מכבי פתח תקוה, חוגגים את הזכייה בגביע המדינה 2024/דני מרון

מי שיעדרו כמעט בוודאות מקמפיין המוקדמות באירופה ויוצרים לא מעט כאב ראש לצוות המקצועי, הם עידן טוקלומטי וניב יהושוע, שצפויים להיכלל בסגל הסופי של נבחרת ישראל לאולימפיאדה. שחקן נוסף הוא לירן חזן שנמצא כעת בסגל המורחב, אולם בפתח תקוה עדין לא יודעים אם הוא ישאר בסוף ברשימה המצומצמת של המאמן גיא לוזון.

אגב בין היריבות אותן תוכל פתח תקוה לקבל בסיבוב השני, נמצאת אייאקס המפוארת, שסיימה חמישית בליגה ההולנדית. פרט אליה ניתן למצוא גם את בראגה, מולדה, ראפיד וינה, רייקה, טרבזונספור, סרקל ברוז', מאריבור ושריף טירספול (אם תעבור את השלב הראשון), כך שבכל מקרה צפויה לקבוצה הגרלה קשה מאוד.

שתי המטרות המקצועיות העיקריות של אבי לוזון בשלב הזה, הן החתמתו של המאמן רן קוז'וך באופן רשמי והדיון בהשארתו של הקשר מאור לוי, שרשם עונה פנטסטית באופן אישי, כשהוא גם מציג יכולת טובה אמש בגמר.

בכל הנוגע לקוז'וך, אומרים בשני הצדדים, הן של המאמן והן של המועדון שמרבית התנאים סוכמו וצפויה ככל הנראה עוד שיחה נוספת לקראת תחילת השבוע הקרוב, על מנת לסגור ולחתום באופן רשמי. הזכייה בגבע הקפיצה את מניותיו של המאמן, שהצליח כבר בעונתו השנייה כמאמן בוגרים, לזכות בגביע ולהביא הרבה כבוד למועדון ולעיר פתח תקוה. קוז'וך צפוי להמריא לחופשה משפחתית בחו"ל, באמצע השבוע הקרוב, כך שבמועדון מאמינים שכבר בתחילת השבוע, הדברים אמורים להיחתם, וקוז'וך שזוכה להמון הערכה, יזכה לחוזה משודרג, תוך הבטחה שגם סגל השחקנים הנוכחי יעבור שדרוג ותתאפשר החתמה של מספר שחקנים, לצד שחרור כמה אחרים.

אבי לוזון עם גל הירש בחגיגות הגביע של מכבי פתח תקוה. רענן ברנובסקי
אבי לוזון עם גל הירש בחגיגות הגביע של מכבי פתח תקוה/רענן ברנובסקי

אבי לוזון צפוי להיפגש בשבוע הקרוב גם עם נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, בתקווה למצוא את המתווה הנכון להשארתו של הקשר מאור לוי בפתח תקוה לעונה נוספת ואולי אפילו יותר. לוי שמושאל ממכבי חיפה, מסיים שם את חוזהו וממתין לשמוע מה הן התוכניות של הירוקים לגביו. בפתח תקוה תולים תקוות בקשר החם שיש לאבי לוזון עם יעקב שחר, ומקווים שהקשר המצוין ישאר לעונה נוספת.

בגיזרת הזרים צפויים לא מעט שינויים, כאשר מואיז אדילהו ואיברהים ג'אבר יעזבו את הקבוצה בוודאות ובימים הקרובים תתקבל החלטה גם בנוגע לסאליו גואינדו שלא מקבל הרבה קרדיט לאחרונה. לוקה שטור ואנדראס קארו האריכו את חוזיהם וכעת מחפשים בצוות המקצועי קשר אחורי, שחקן כנף וגם חלוצים לחלק הקדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully