וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל פיצוץ באימון: הכוכב ב"הנגאובר" שעורר כעס בסיטי

עימות קולני עם גווארדיולה שמתוסכל ממנו, גישה לא טובה באימונים וצניחה ביכולת: מה יעלה בעתידו של אחד השחקנים היקרים בעולם?

תקציר גמר גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 2:1/ספורט1

אף שהשגת טרבל שני ברציפות נחשב למשימה כמעט בלתי אפשרית, גם עבור קבוצת על ברמתה של מנצ'סטר סיטי, התכולים בוודאי מאוכזבים מכך שאיבדו בעונה החולפת שניים מתוך שלושת התארים בהם זכו ב-2022/23. אחד השחקנים שירדו משמעותית ברמתם הוא ג'ק גריליש, שלפי כתבה נרחבת באתר "אתלטיק" גרם לתסכול וכעס רב לפפ גווארדיולה. המאמן, כך נכתב, מצפה משחקן הכנף לחזור לשיא יכולתו בעונה הבאה.

יש לציין כי על פי הכתוב, למרות הדיווחים שטוטנהאם ובאיירן מינכן מעוניינות לצרפו, גריליש צפוי להמשיך במנצ'סטר סיטי גם בעונה הבאה. הקיצוני הביע במהלך העונה את הערכתו על היחס התומך שקיבל מגווארדיולה, והשניים מחויבים לעבוד יחד על מנת לשקם את יכולתו של השחקן בעונה הבאה, אולם ב"אתלטיק" חשפו כי באחד האימונים בשבועות האחרונים התלהטו הרוחות בין השניים על רקע חוסר שביעות הרצון של פפ ממידת המסירות שהפגין גריליש.

ג'ק גריליש עם מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. BEN STANSALL/AFP, GettyImages
למרות היחסים הטובים, היו גם רגעי מתח. גווארדיולה וגריליש/GettyImages, BEN STANSALL/AFP

בכתבה פורטו שלושת הגורמים לצניחה ביכולתו של האנגלי, שזומן לסגל המורחב של הנבחרת, אבל יצטרך להוכיח שהוא ראוי להיכלל בסגל הסופי ליורו לפני שגארת' סאות'גייט יבצע את הניפוי הסופי.

לפי "אתלטיק", גווארדיולה ציפה מראש שגריליש יהיה בין השחקנים שיחוו "הנגאובר" מסוים מהזכייה בטרבל אשתקד, וחש בהערכתו מתממשת הלכה למעשה כבר בשלב מוקדם של העונה, כשלפחות בהזדמנות אחת הוא רמז שהשחקן לא מתאמן בגישה המצופה ממנו.

באפריל, גריליש הודה בעצמו: "זו הייתה עונה קשה עבורי מבחינה אישית, אחרי הגבהים של העונה שעברה. דיברתי הרבה עם המאמן והוא היה כל כך טוב אליי, אני רוצה לגמול לו ולקבוצה דרך ההופעות שלי". לקשיים שהזכיר, כאמור, יש שתי סיבות נוספות. האחת קשורה לפציעות המתסכלות שהטרידו אותו, והשנייה לפריצה לביתו שקרתה בחודש דצמבר והשפיעה מאוד על השחקן, שלפי מקורביו נראה "מוסח דעת ומתוסכל" באימונים למשך חודש לפחות. כל זה, בזמן שז'רמי דוקו סיפק עונת בכורה יוצאת דופן במנצ'סטר סיטי לאחר שנרכש מראן בקיץ הקודם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מנצ'סטר סיטי ג'ק גריליש. רויטרס
יקווה לחזור לעצמו בעונה הבאה. גריליש/רויטרס

הסיטיזנס דיווחו על גריליש כחולה כשהוא נותר מחוץ לסגל למשחק נגד פולהאם ב-11 במאי, אלא שכעת נודע כי הסיבה לאי רישומו הייתה קודם כל העימות הקולני ההוא עם גווארדיולה באימון. גריליש לא שותף בארבעת המשחקים האחרונים של העונה, אך המנג'ר הביע אמון בכוכב שנרכש ב-2021 תמורת כמעט 120 מיליון יורו, כשנשאל לגביו אחרי ההפסד בגמר הגביע: "הוא התקשה העונה וז'רמי עשה התקדמות אדירה, כפי שכולם ראו, אבל ג'ק יחזור לרמה מהעונה שעברה, אני די בטוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully