וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות קלופ? דיווח: גווארדיולה לא יאריך את חוזהו

ב"דיילי מייל" חשפו שמאמנה של מנצ'סטר סיטי יעזוב את אלופת הפרמיירליג בסוף עונת 2024/25, כשהמטרה האחרונה היא לזכות שוב בטרבל

תקציר גמר גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 2:1/ספורט1

מנצ'סטר סיטי קיוותה לסיים את העונה הנוכחית, לכל הפחות, עם דאבל מקומי. אחרי שבעונה שעברה האלופה האנגלית זכתה בטרבל היסטורי, אתמול היא הגיעה לגמר הגביע האנגלי נגד מנצ'סטר יונייטד, באחת העונות החלשות שלה, והופתעה עם הפסד 2:1 שקבע כי העונה שלה תסתיים "רק" עם אליפות פרמיירליג רביעית ברציפות. הערב (ראשון) התכולים עורכים מצעד אליפות במנצ'סטר, שם פפ גווארדיולה כבר הצהיר לקהל: "בעונה הבאה אנחנו נחזור לזכות בגביע האנגלי".

ההכרזה של מאמן האלופה אמנם נראה טבעי כבכל עונה בה סיטי מתמודדות, ובדרך כלל גם פייבוריטית, בריצה על כל התארים, אך ייתכן וזאת תהיה הריצה האחרונה שלו כמאמן הקבוצה. חוזהו של הספרדי מסתיים בקיץ של 2025, וב"דיילי מייל" פרסמו הערב שגווארדיולה צפוי לא להאריך את חוזהו מעבר לנוכחי ולעזוב את סיטי אחרי תשע שנים, בדיוק כפי שיורגן קלופ עשה בליברפול בשבוע שעבר.

לפי הדיווח מאנגליה, גווארדיולה מתכנן "רענון בסגל" בעונה האחרונה שלו על הקווים במנצ'סטר, כשהמטרה היא לזכות בטרבל נוסף לפני שהוא עוזב.

פפ גווארדיולה עם סיגר במצעד האליפות של מנצ'סטר סיטי. רויטרס
השיג הכל בסיטי. גווארדיולה/רויטרס
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
יעזוב עם סיום החוזה? גווארדיולה במצעד האליפות/רויטרס

פפ בן ה-53 הגיע למנצ'סטר סיטי בעונת 2015/16 והפך אותה לאחת הקבוצות הטובות באירופה עם 6 זכיות באליפות הפרמיירליג, זכייה בליגת האלופות, זכייה בסופר קאפ האירופי, זכייה בגביע העולם למועדונים, שתי זכיות בגביע האנגלי, 4 זכיות בגביע הליגה ושתי זכיות במגן הקהילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully