וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א יודעת: "הפועל חיפה תיראה אחרת בחמישי"

29.5.2024 / 8:10

אחרי הניצחון הקל בפתיחת רבע גמר הפלייאוף, החבורה של דדאס מצפה לתגובה מהיריבה. הורד: "רצינו למחוק את הזיכרון מההפסד נגדם. כשאני משחק בעמדה 5 אני צריך להיות יותר קשוח"

פרק חדש של "דריבל", 28.5/עריכה: זיו שטיינר

66 ימים עברו מאז הפסידה הפועל תל אביב להפועל חיפה במסגרת הסיבוב השני בליגה ועד שהן נפגשו אמש (שלישי) בפתיחת סדרת רבע גמר הפלייאוף. 66 ימים בהן הייתה הפועל תל אביב מחוץ להיכל קבוצת שלמה בעקבות עונש הרדיוס שהושת עליה אחרי אירועי סוף המשחק ההוא, ואמש היא שבה לביתה והתפוצצה עם ניצחון 66:97 מרשים מאוד.

החבורה של סטפנוס דדאס התנפלה על החיפאים מאמצע הרבע הראשון ופתחה פער בעיקר בזכות ערב מדהים של ג'ון הולנד שקבע שיא קריירה של 27 נקודות, וגם משחק מצוין של ג'יילן הורד שקלע 19 נקודות משלו. ההפרש עלה מעל ל-20 כבר בתחילת המחצית השנייה, והפועל חיפה לא התקרבה עד לסיום.

ברבע האחרון עשה דדאס מאמץ להכניס את קסבייר מנפורד ובר טימור למשחק. הגארד האמריקאי סיים ערב חלש עם 1 מ-6 מהשדה, בעוד שקפטן האדומים קלע 5 נקודות והוסיף 8 אסיסטים ב-20 דקות משחק.

סטפנוס דדאס מאמן הפועל תל אביב מול ג'יילן הורד. ברני ארדוב
ג'יילן הורד התאים את עצמו להחלטה של סטפנוס דדאס, וסיפק הופעה נהדרת/ברני ארדוב

"המקום הזה היה חסר לנו. לשחק כאן זה מיוחד מאוד, יש לנו את האוהדים הכי טובים בליגה. לשחק מולם נותן לנו הרבה אנרגיות, הם היו חסרים לנו, שיחקנו כל כך הרבה משחקים בחוץ. זה הרגיש לי ולחברים שלי לקבוצה מצוין הערב", אמר ג'יילן הורד והתייחס ליריבה: "אני זוכר שהפסדנו להם בפעם השעברה וזה היה קשה מאוד. החטאתי ליי אפ בסיום המשחק, ידעתי שאני רוצה למחוק את הזיכרון הזה, אנחנו זוכרים איך הם ניצחו אותנו. הייתה לנו תוכנית משחק טובה, שמרנו טוב מאוד".

הורד נאלץ לשחק בעמדה מספר 5 לאחר שדדאס החליט שלא לרשום את קייל אלכסנדר בפתיחת הסדרה, והסביר זאת בצורך שלו להביא עוד גארדים ופורוורדים לסגל אחרי הפציעה של בראיין אנגולה. "כשאני משחק בעמדה 5 זה לא תמיד קל. מביאים אותי לפיק אנד רול, אני צריך להית יותר קשוח. קייל עושה את זה ברמה גבוהה, ידעתי שיש לי נעליים גדולות למלא", סיפר הורד לאחר המשחק.

למרות הניצחון הנוח, בהפועל תל אביב מאמינים כי מחר (21:05) ברוממה הם יפגשו גרסה שונה לחלוטין של הפועל חיפה. "זו קבוצה טובה", אמרו בהפועל תל אביב אמש, "עשינו עבודה טובה בהגנה, אבל משהו אצלם גם היה כבוי. בחמישי זה לא ייראה ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully