וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדאס: "ציפיתי למשחקים קשים יותר. זה צעד חשוב"

28.5.2024 / 21:18

מאמן הפועל תל אביב אחרי הניצחון המשכנע על הפועל חיפה: "אחרי הרבה זמן לא היינו צריכים לנסוע באוטובוס. פציעת אנגולה משפיעה על אלכסנדר"

פרק חדש של "דריבל", 28.5/עריכה: זיו שטיינר

הפועל תל אביב חזרה לאולמה הביתי אחרי ארבעה משחקי רדיוס והתפוצצה על הפועל חיפה בפתיחת סדרת הפלייאוף. ג'ון הולנד כיכב עם שיא קריירה בישראל וגם ג'יילן הורד בלט, האדומים דרסו 66:97 את הפועל חיפה ועלו ל-0:1 ברבע הגמר.

המאמן המנצח סטפנוס דדאס אמר: "הייתה לנו מוטיבציה גדולה, זה היה חשוב בשבילנו. משחק ראשון בבית, אחרי הרבה זמן לא היינו צריכים לנסוע באוטובוס. התחלנו קצת בלחץ בהתקפה, לא שיחקנו נכון בדקות הראשונות, אבל המשכנו לשחק הגנתית טוב. שלטנו במשחק לאורך כל 40 הדקות. זה לא חשוב אם מנצחים ב-30 הפרש או בנקודה בפלייאוף, משחק הבא מתחיל ב-0:0, הולנד היה נהדר בשני הצדדים. זה צעד חשוב בפלייאוף. אם הייתם אומרים לי לפני המשחק שננצח ב-30 הפרש, שנקלע כמעט 100 נקודות ושאניס ומנפורד יקלעו רק 6, הייתי אומר שזו עבודה מצוינת של כולם. אני מאוד מרוצה מכל הסגל".

בריאן אנגולה הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חסרונו של אנגולה משפיע גם על קייל אלכסנדר, הבהיר דדאס/ברני ארדוב

אם הופתע מפערי הרמות: "ציפיתי למשחקים קשים יותר, אני מכבד את חיפה וגודס ואת הכושר שהם באו ממנו. הקבוצה הזאת ניצחה אותנו כאן עם הרבה קליעות מבחוץ, אבל אחרי סוף הרבע השלישי הבנו שאנחנו קרובים לניצחון, לא היינו רגועים מדי. ביקשתי מהשחקנים להמשיך לשחק. גרמנו למשחק הזה להיראות קל, אבל עבדנו הרבה. זה המשחק השמיני שלי, שיחקנו 32 רבעים, ניצחנו 27-28 מהם. זה לא מפתיע ששיחקנו טוב, הפסדנו שני משחקי חוץ לקבוצות טובות".

על חסרונו של אנגולה: "זה משפיע על המצב של קייל, כי אני צריך למלא עוד גארדים. זה הכל טקטי, בגלל החיסרון של אנגולה. אני אוהב את קייל אלכסנדר, אבל זה מצב דינמי, זה לא היה קל. לפעמים אני לא ישן, אבל דיברתי עם קייל והוא יהיה מוכן כשנצטרך אותו. הסברתי לו את הסיטואציה, לחיפה יש רק שני גבוהים, אם היו לנו פה ארבעה גבוהים, אולי זה לא היה מתאים".

על החזרה לדרייב אין: "תמיד היה קשה לשחק פה כיריב. זאת הייתה קבלת פנים חמה מהאוהדים, הבנתי שהם אוהבים את התשוקה שלי למשחק. הרגשתי טוב".

המאמן המפסיד גיא גודס מסר בסיום: "צריך לתת קרדיט להפועל תל אביב, הם שיחקו מאוד קשוח. למרות שהתחלנו טוב יצאנו מהשטף שלנו, והיה לנו קשה לצאת ממה שרצינו, אם זה התרגשות אולי, האווירה מסביב, לא שיחקנו בשטף שאנחנו רגילים. צריכים להשתפר למשחק הבא. לגבי שחקנים ספציפיים אני אף פעם לא מדבר, אני מסתכל על הקבוצה כקבוצה, כל שחקן צריך להיות מוכן לשחק דקה או 40 דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully