וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאוששה בזמן: הפועל תל אביב ניצחה 66:97 את הפועל חיפה

האדומים רשמו רצף הפסדים למכבי תל אביב והפועל ירושלים, אך בפתיחת רבע גמר הפלייאוף הסתדרו נגד הקבוצה של גודס. הולנד (27 נק') כיכב עם שיא קריירה, הורד (19 נק' ו-7 ריב') הצטרף לחגיגה והמארחת עלתה ליתרון 0:1 בסדרה. בינגהאם והמילטון עם 15 כ"א מנגד

ההפסדים בדרבי למכבי תל אביב ולהפועל ירושלים ערערו את הפתיחה הטובה של הפועל תל אביב תחת סטפנוס דדאס. הערב (שלישי) האדומים פתחו את סדרת רבע גמר הפלייאוף נגד הפועל חיפה שחוותה קפיצה אדירה ביכולת תחת גיא גודס, אך הפעם זה לא הספיק עם 66:97 למארחת מתל אביב שעלתה ליתרון 0:1 בסדרה.

האורחת עלתה ראשונה ליתרון, אבל ריצת 2:18 מדהימה בהובלת ג'ון הולנד (27 נק') שרשם שיא קריירה, העניקה להפועל תל אביב 15:25 אחרי 10 דקות של משחק. לדהירה של הולנד הצטרף גם ג'יילן הורד (19 נק' ו-7 ריב') שלא התקשה מדי בצבע מול ההגנה החיפאית, כשמנגד מרקוס בינגהאם (15 נק' ו-5 ריב') ניסה להחזיר את האורחת לעניינים, אך הרבע השני הסתיים עם 30:48.

הרבע השלישי התאפיין בשמירה של אותה מגמה כשגם תומר גינת (8 נק') סייע לאדומים להגדיל את היתרון, בעוד אלכס המילטון (15 נק') הצליח להשאיר סיבה לאופטימיות כלשהי על הספסל החיפאי, אך ההפרש המשיך לצמוח עבור המארחת עם 48:70. הרבע הרביעי היה לפרוטוקול ורק המשיך את ההפרש שצמח עד הסיום עם 66:97 להפועל תל אביב שחזרה הביתה אחרי 4 משחקי רדיוס, והרגישה בהחלט בבית.

קלעו להפועל תל אביב: ג'ון הולנד 27, ג'יילן הורד (7 ריב') 19, אייזיאה מיילס (7 ריב') 13, עידן זלמנסון 9, תומר גינת 8, גיל בני, דאסטי האנס ובר טימור (8 אס') 5 כ"א, טיילר אניס (6 אס') 4, קסבייר מנפורד 2. יונתן רבינוביץ' וגל שטרנברג שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל חיפה: אלכס המילטון ומרקוס בינגהאם (5 ריב') 15 כ"א, גור לביא 9, עמית גרשון (5 אס') 7, דניאל רוזנבאום 6, ג'ון דייויס (5 אס') ודקארי טאקר (5 ריב' ו-5 אס') 5 כ"א, עמית שמחון ודולב משגב 2 כ"א. איתי שניידר, נווה מינץ ורותם עובדיה שותפו ולא קלעו.

ג'ון הולנד הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שיא קריירה. הולנד/ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב עם שלט נגד השר איתמר בן גביר. ברני ארדוב
אוהדי הפועל עם מסר לשר לביטחון לאומי/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1

בינגהאם התעופף עם נקודות ראשונות של האורחת, מנפורד ענה מהצד השני והיתרון החל לנוע מהצד הלבן לאדום. לביא הגדיל את היתרון ל-3:6, הולנד תפר שלשה והורד עם סל ועבירה העביר את המומנטום לקבוצה של דדאס. הולנד המשיך להוביל את המארחת עם סל נוסף מחות לקשת והיתרון גדל ל-8:14 עם פסק זמן של גודס. הולנד כבר הגיע לדו ספרתי ביתרון דו ספרתי עם ריצת 2:18 שנעצרה עם שלשה של דייויס, והפועל תל אביב ביתרון 15:25 אחרי 10 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בריאן אנגולה הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בלעדיו. אנגולה/ברני ארדוב

רבע 2

מי אם לא הולנד, קבר שלשה גדולה והגיע כבר ל-18 נקודות. בינגהאם עצר ריצת 0:8 אדומה ומיילס צלף מחוץ לקשת וקירב את המארחת ליתרון 20. טימור עשה זאת שתי התקפות לאחר מכן וגינת שמר על ההפרש עם סל ועבירה. רוזנבאום עם שלשה, הטבעה של בינגהאם ולייאפ של דייויס החזירו את הקבוצה של גודס לעניינים, אבל אניס ענה והעלה את המארחת ל-27:46. גרשון קלע מהשלוש, אבל זה לא סייע מספיק לאורחת שירדה בפיגור 48:30 להפסקה.

מרקוס בינגהאם הפועל חיפה. ברני ארדוב
בינגהאם עוד מנסה להחזיר את חיפה לעניינים/ברני ארדוב

רבע 3

גינת פתח את הרבע השלישי עם סל מחוץ לקשת ובינגהאם הפך לראשון בחיפה לקלוע בדו ספרתי. הולנד הגיע ל-20 נקודות, גרשון קבר שלשה נוספת וההפרש עמד על 20 עם 4 דקות וחצי לסיום הרבע. הולנד התכבד גם באסיסט יפה כשאניס טייל ל-2 קלות, כשמנגד לביא תפר סל מהשלוש עם 42:63 למארחת. הולנד עם שלשה חמישית הגיע ל-25 נקודות, בעוד בצד השני בינגהאם והמילטון צמצמו עם 48:70 להפועל תל אביב.

ג'ון הולנד הפועל תל אביב לצד אלכס המילטון הפועל חיפה. ברני ארדוב
הכוכב באדום. הולנד מול המילטון/ברני ארדוב

רבע 4

בינגהאם העלה את חיפה מעל רף 50 הנקודות, מיילס ענה עם שלשה שהגדילה את היתרון האדום ל-54:77 וקרא לפסק זמן של גודס. גיל בני עלה מהספסל ורשום נקודות ראשונות, טימור צלף מחוץ לקשת והפועל התקרבה להפרש 30. שטרנברג ורבינוביץ' התכבדו אף הם בדקות מהספסל והיתרון צמח ל-31. האנס דייק מהשלוש, רוזנבאום ענה עם שלשה משלו והפועל תל אביב ניצחה 66:97 ועלתה ל-0:1 בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully