וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בירכה, הקהל זעם: "בושה, לא מגיע להם"

הצהובים פירגנו לפנאתינייקוס על הזכייה ביורוליג, האוהדים לא שכחו את היחס של היוונים בסדרה העונה והגיבו בכעס: "תמחקו, שילכו לעזאזל"

אוהדי פנאתינייקוס לפני המשחק מול מכבי תל אביב/אהרל'ה ויסברג

בפעם השביעית בתולדותיה ואחרי קאמבק ענק בגמר פיינל פור היורוליג, פנאתינייקוס זכתה הערב (ראשון) באליפות אירופה לראשונה מאז 2011. פאו גברה 80:95 על ריאל מדריד, אותה נישלה מתואר האלופה, ובסיומה של עונה אירופית מדהימה, זכתה בתואר היוקרתי מכולם.

בדרך שלה לפיינל פור, שם ניצחה את פנרבחצ'ה בחצי הגמר, היא פגשה את מכבי תל אביב בשלב הפלייאוף לסדרה של חמישה משחקים. מכבי תל אביב ניצחה את הראשון, עלתה כבר ליתרון 1:2 במשחק השלישי, אך פישלה בהמשך וראתה את הירוקים ממשיכים עם 2:3 גדול בדרך לפיינל פור בברלין. לאורך כל הסדרה היה דם רע בין המועדונים, בעיקר מהצד היווני עם התרסות רבות, טענות נגד השיפוט שלטענתם תמך במכבי מסיבות של המלחמה, אך עם סיום עונת היורוליג, העמוד הרשמי של הצהובים ב"X" העלה פוסט שבירך את היוונים על הזכייה.

אוהדי האלופה הישראלית לא אהבו את הברכות לאלופת אירופה הטרייה, זכר להתנהגות של בעלי הקבוצה והקהל המקומי שהניף את דגלי פלסטין ביציעים, והגיבו על כך בפוסט הרשמי של המועדון הישראלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בפעם האחרונה בה פנאתינייקוס זכתה ביורוליג, היא גברה 70:78 על מכבי תל אביב בעונת 2010/11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully