וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביכולת הזאת - אמבפה לא ייקח את צרפת רחוק ביורו"

ב"RMC" מבקרים את היכולת של קפטן הנבחרת בתקופה האחרונה, ולקראת אליפות אירופה, מאשימים את המעבר לריאל: "הוא נראה מחוץ לעניינים, סחוט ובמצב רוח לא נכון"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.5/ספורט1

בעוד כשלושה שבועות נבחרת צרפת תחל במסע שלה על מנת לזכות באליפות אירופה לראשונה מאז שנת 2000. הטריקולור מגיעים כפייבוריטים יחד עם נבחרת אנגליה, במיוחד אחרי שני גמרי המונדיאל האחרונים - באחד זכו ובשני הפסידו בפנדלים לארגנטינה. ההופעה שלו קיליאן אמבפה מהגמר בקטאר 2022 זכור במיוחד, כשהקפטן הצרפתי כבש שלושער ב-3:3 המטורף, סיים כמלך השערים, אך רק עם מדליית הכסף. כעת, בצרפת בונים על הסופרסטאר שעזב אתמול (שבת) את פריז סן ז'רמן באופן רשמי עם ניצחון 1:2 על ליון ודאבל צרפתי אחרי הזכייה בגביע.

החלוץ לא כבש במשחק, וב"RMC" הצרפתי הביעו את הדאגה מהיכולת של אמבפה עם הפרידה מהאלופה הצרפתית: "זה היה המשחק האחרון שלו בקבוצה וזה לא היה נראה טוב. הוא נראה מחוץ לעניינים, לא במצב הרוח הנכון וזה מדאיג. בקרוב הוא יתחיל חיים חדשים, במדינה חדשה והנבחרת זקוקה לו ביורו. עם איך שהוא נראה בשבועות האחרונים, אמבפה לא יכול לקחת את נבחרת צרפת רחוק מאוד".

קיליאן אמבפה שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
קיליאן אמבפה שחקן נבחרת צרפת/רויטרס

עוד נכתב בתקשורת הצרפתית: "אמנם יש לו את דידייה דשאן שיודע 'להוציא את המיץ' מהשחקנים שלו, אבל נראה שלאמבפה פשוט אין 'מיץ'. אין מה לסחוט ממנו. בגמר נגד ליון הוא היה מאוד אפור, עם כוונות טובות, אבל אנונימי למדי".

עוד בוואלה

אמבפה נפרד ו"חשף": המועד שבו הוא יחתום בריאל מדריד

לכתבה המלאה

משחקי נבחרת צרפת בשלב הבתים של יורו 2024

אוסטריה - צרפת (17.6, 22:00)
הולנד - צרפת (21.6, 22:00)
צרפת - פולין (25.6, 19:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully