וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה נפרד ו"חשף": המועד שבו הוא יחתום בריאל מדריד

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 8:26

הכוכב הגדול רשם את משחקו האחרון בפ.ס.ז' עם זכייה בגביע והתייחס לריאל מדריד: "יש פרטים לסגור, אבל מאמין שזה עניין של כמה ימים"

תקציר גמר גביע צרפתי: פריז סן ז'רמן - ליון 1:2/ספורט1

קיליאן אמבפה ערך אמש (שבת) את משחקו האחרון בהחלט בפריז סן ז'רמן. אחרי שהוליך את הקבוצה לאליפות ונבחר למלך שערי הליגה בפעם השישית ברציפות, הכוכב הגדול פתח ב-1:2 על ליון בגמר הגביע. הוא אומנם הפעם לא כבש או בישל, באופן די נדיר, אבל נפרד מהקבוצה עם עוד דאבל לאוסף ולאחר המשחק גם היה חיבוק גדול עם המאמן לואיס אנריקה, אחרי שהיחסים בין השניים ידעו עליות ומורדות.

"לסיים עם תואר בגמר, אין דרך טובה יותר. זה מרגיש ממש טוב," אמר אמבפה לעיתונאים, רגע לפני שהוא חובר לנבחרת צרפת ומתחיל בהכנות ליורו. "כל מה שרציתי זה לסיים את הדברים בצורה טובה עם המועדון שלי, עם תואר", הוסיף אמבפה שסירב להתייחס לשאלה על התחנה הבאה שלו, "אני חושב שלכל דבר יש זמן, ואדבר על המועדון הבא שלי בזמן המתאים," אמר.

עוסמאן דמבלה עם קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן. GettyImages
יחגגו יחד גם ביורו? אמבפה ודמבלה/GettyImages

אז אמבפה אומנם לא הצהיר על כך שהוא ישחק בריאל מדריד, אבל כולם כבר יודעים את זה. לגבי התזמון, הוא אמר: "אני חושב שזה יקרה בעוד כמה ימים כך שאין בעיה. אני לא יודע מתי עדיין. ישנם עוד כמה פרטים (לסיכום) אבל הדבר הכי חשוב היה לסיים פה בצורה טובה".

גם בריאל מדריד מסרבים להתבטא בנושא אמבפה, אך במועדון מבטיחים שלא יהיה "יחס מיוחד" לכוכב הגדול, שהפעם מגיע למועדון עמוס בכוכבים, גם בסדר גודל שלו כמו ויניסיוס ובלינגהאם. אמבפה עשוי להגיע למועדון שביום שבת עשוי לזכות בליגת האלופות, מה שמגדיל עוד יותר את הציפיות ממנו. אלא ששחקן שהוליך את צרפת לזכייה במונדיאל הראשון שלו וכבש שלושער בגמר המונדיאל האחרון, לא אמור להתרגש מלחץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully