וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' ניצחה את ליון וזכתה בגביע הצרפתי, אמבפה נפרד עם דאבל

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 8:28

האלופה הנצחית ניצחה 1:2 וזכתה בגביע ה-15 בתולדותיה. אמבפה ערך את משחקו האחרון וראה את דמבלה ורואיס כובשים

תקציר גמר גביע צרפתי: פריז סן ז'רמן - ליון 1:2/ספורט1

אחרי שהבטיחה כצפוי כבר מזמן את הזכייה שלה באליפות, פריז סן ז'רמן זכתה הערב (שבת) גם בגביע הצרפתי והשלימה זכייה בדאבל עם 1:2 קשה על ליון. קיליאן אמבפה פתח בהרכב של לואיס אנריקה וערך את הופעתו האחרונה בהחלט במדי פריז לפני שהוא מתפנה למשימות שלו עם נבחרת צרפת ביורו, כשלאחר מכן הוא כנראה יתחיל להתכונן לפרק החדש בקריירה שלו בריאל מדריד.

פריז פתחה בסערה את המשחק עם ודמבלה פרץ את הסכר עם שער קליל (22) אחרי מחדל בהגנה כשהוא נוגח מקרוב מול הרשת החשופה ללא שאף אחד שומר עליו. כעבור 12 דקות פביאן רואיס הכפיל מקרוב וקירב מאוד את פריז לניצחון. אלא שבמחצית השנייה האלופה הורידה הילוך ואפשר לג'ק אובראיין האירי לצמק בנגיחה מקרן (55). ניקולאס טגליאפיקו כמעט השלים את הקאמבק עם נגיחה נוספת, אבל דונארומה הציל ומנע מליון את השויון. זה היה הגביע ה-15 בהיסטוריה של פריז סן ז'רמן והראשון מאז 2021. אחרי האכזבה בליגת האלופות וההדחה הלא צפויה נגד דורטמונד, לואיס אנריקה יכול לסמן וי לפחות בזירה המקומית, כאשר בעונה הקודמת הקבוצה כשלה במפעל הזה. אלא שבעונה הבאה הוא יצטרך לשמר את הדומיננטיות של קבוצתו ללא המלך הבלתי מעורער של הליגה הזו ומלך שעריה בשש העונות האחרונות. קל זה לא יהיה.

עוסמאן דמבלה עם קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן. GettyImages
יחגגו יחד גם ביורו? אמבפה ודמבלה/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 2: לוקאס בראלדו התרומם מעל ההגנה לכדור קרן ונגח סמוך מאוד לקורה של פרי שוער ליון.

דקה 23: גול! פריז סן ז'רמן עלתה ליתרון של 0:1. נונו מנדש הרים כדור מצד שמאל, דמבלה נותר חופשי לגמרי ונגח פנימה מול הרשת החשופה.

דקה 34: גול! פריז סן ז'רמן תקפה עם הרבה שחקנים, הגנת ליון לא הצליחה להסתדר עם הרמה מצד ימין ופביאן רואיס הגיח מאחור ודחק פנימה מקרוב כדי לקבוע 0:2 קליל.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
עוסמאן דמבלה פריז סן ז'רמן חוגג. GettyImages
עונת בכורה טובה בפריז. דמבלה/GettyImages

דקה 55: גול! ליון צימקה ל-2:1. ריאן שרקי הרים כדור קרן וג'ק אובראיין הבלם האירי של ליון נותר חופשי ונגח פנימה כדי להכניע את דונארומה.

דקה 63: קרן נוספת של ליון כמעט הביאה את ה-2:2. ניקולאס טאגליאפיקו הארגנטינאי נגח חזק מאוד כדור, שהפעם נהדף בקושי על ידי דונארומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully