וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן סורקין: "ידענו שזה תלוי בנו. לורנזו? אני לא דואג לו"

22.5.2024 / 23:02

המצטיין של מכבי תל אביב בדרבי פרגן לרכז שחזר לעצמו: "אני לא צריך להרים אותו, הוא מרים אותנו". קטש: "בזכות הביתיות זכינו באליפות בשנה שעברה"

מסיבת העיתונאים של מאמן מכבי תל אביב עודד קטש אחרי ניצחון בדרבי/איתי אניג'ר

מכבי תל אביב הבטיחה הערב (רביעי) את המקום הראשון בליגה ואת יתרון הביתיות לאורך כל סדרות הפלייאוף, אחרי שניצחה בדרבי 82:88 את הפועל תל אביב. האדומים כפו על האלופה שפל עונתי במחצית וכבר הובילו ב-10 נקודות בפתיחת הרבע השלישי, אבל זה לא הספיק כדי להישאר מושלמים בעידן סטפנוס דדאס. לורנזו בראון עם 19 נקודות ורומן סורקין עם 18 הובילו את הקאמבק הצהוב.

בסיום המשחק השמיעו הצהובים בהיכל את השיר "יום שישי" של בנזין והחזירו פעם אחר פעם את השורה "יום שישי את יודעת", וזאת אחרי שהשמיעו את "שישי בצהריים" לפני המשחק, כהקנטה לירידת קבוצת הכדורגל של הפועל תל אביב לליגה הלאומית.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"כולנו יודעים מי הוא". לורנזו בראון/דני מרון

רומן סורקין, המצטיין במשחק: "באנו עם האנרגיה הנכונה למחצית השנייה. היינו קצת רדומים במחצית הראשונה, אבל ידענו שזה תלוי בנו. כולם מדברים על ירידת המתח אחרי העונה האירופית, אבל זה תלוי בנו והראינו במחצית השנייה שבאנו ושיחקנו. פגשנו קבוצה מאוד מאוד טובה. אם זה מסר? אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ולהיות הקבוצה הכי טובה שאנחנו יכולים".

על שיתוף הפעולה שלו עם בראון: "אני לא דואג ללורנזו. כולנו יודעים מי הוא. היה לו משחק אחד רע, אבל הוא הוכיח את עצמו. אני לא צריך להרים אותו, הוא מרים אותנו".

עוד בוואלה!

דדאס: "השופטים נתנו דחיפה למכבי כי התלוננו אחרי ירושלים"

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
מאמן מכבי תל אביב עודד קטש/דני מרון

המאמן עודד קטש ניתח: "שמח שהגבנו בחצי השני ועשינו התאמות. בחצי הראשון לא היינו בריווח הרגיל שלנו ושיחקנו לידיים שלהם, תמיד עדיף לקלוע שלשות פנויות כמו שקרה מהרבע השלישי, אהבתי איך שעלינו בחצי השני, ידענו לשחק על החוזקות שלנו. כשהפועל רשמו את הזרים שרשמו, ידענו לאיזה כיוון המשחק הולך. הם רצו להאט את המשחק. בנסיבות האלו היה לנו מאוד חשוב להבטיח את יתרון הביתיות, וזה לא מובן מאליו".

קטש המשיך: "זה היה חשוב מבחינתנו, המשחק נגד הפועל תל אביב בתצורה חדשה שלה, עם הסגנון המיוחד של דדאס, יש לנו כבוד אליו, הוא מביא את הסגנון שלו לכל קבוצה שהוא מאמן. היה טוב לנו להיתקל בדבר הזה עכשיו לקראת הפלייאוף, ראינו שמעט התקשינו. מצאנו את הפתרונות. זה היה חשוב עבורנו. אנחנו משחקים בלי ווייד וג'ון, רוטציה יחסית יותר קצרה. אני מקווה שבשני המשחקים הקרובים, בגלל שהבטחנו את הביתיות, נוכל להרחיב את הרוטציה ולתת מנוחה לשחקנים".

"הביתיות חשובה מאוד, גם מבחינה אנרגטית, בטח בגלל החסר שעברנו השנה. גם בעולם מתוקן ללא מלחמות, אנחנו יודעים מה הבית נתן לנו, בגלל זה זכינו באליפות בשנה שעברה. זה לא יקרה מעצמו, נצטרך לעשות את העבודה, נקווה שנקבל את ווייד בחזרה לקראת חצי הגמר".

על סורקין, שמציג יכולת טובה לאחרונה אחרי שלא זכה לקרדיט רב בשלהי עונת היורוליג: "בדיעבד תמיד אפשר לחשוב על דברים אחרים. רומן היה מאוד דומיננטי תמיד בליגה הישראלית, ובטח עבורנו, הוא שחקן עם יתרון מטורף. אחד משוברי השוויון בליגה. כשמסתכלים על פלייאוף היורוליג, הטיימינג של הפציעה שלו מנע ממנו לתרום יותר, גם ברמת יורוליג לאורך השנה, עד הפציעה שלו הוא היה מאוד דומיננטי במה שהוא עשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully